Jutjub zvezda koja ima 11 miliona pratilaca o tome kako koristi društvene mreže
Kada se Jutjub zvezda Mariale Marero preselila iz svoje rodne Venecuele u Ameriku, to nije bilo zbog društvenih mreža i razvijanja posla. Preselila se još 2014. godine u Pitsburg, zbog muža koji se u ovom gradu školovao, ali i zbog mogućnosti boljeg života.
Sada Marero ima preko 11 miliona pratilaca kroz tri kanala promocije, a njenu publiku čine ljudi sa španskog i engleskog govornog područja.
Počela je sa kanalom na engleskom jeziku, koji je do sada narastao na 1.6 miliona posetilaca.
Različiti kanali za različitu publiku
Marero je za „Business Insider“ objasnila da ima tri Jutjub kanala koji joj omogućavaju da istraži različite vrste videa. „Sva moja tri kanala imaju potpuno različitu publiku,“ objasnila je.
Njen originalni kanal na španskom jeziku fokusirala je na lepotu – prilično je u pozitivnom maniru, prati trendove i namenjen je za mlađu publiku.
Njen „vlog“ kanal predstavlja njen „svakodnevni život“, gde ona „nije uvek srećna“, a ciljna grupa su dvadesetogodišnjaci, odnosni njeni vršnjaci.
Njen kanal na engleskom jeziku privlači Hispanoamerikance kao ciljnu grupu, ali publika je mnogo šira.
Evo kako koristi društvene mreže:
Facebook: Puno zabavnih stvari koje deli sa prijateljima;
Instagram: „Pogledajte kako sam čarobna“ – to je glavna poruka postova. Brendovi vole rad sa Instagramom i zato koristi u velikoj meri ovu mrežu;
Snapchat: „Napustila sam ovu mrežu zbog Instagram priča, još davno.“ Instagram priče su mnogo veće od Snepčeta, posebno jer mogu da privuku sponzore.
Twitter: Preko ove društvene mreže mogu se deliti misli, ali ne previše. Može biti opasno.
O Youtube-u:
Marerini počeci su bili na Jutjubu i ponosna je na činjenicu da je zvezda na ovoj platformi. Kaže da sama uređuje video-sminke, da je potpuni „control-freak“. Takođe, ona kritikuje ovu platformu, jer smatra da Jutjubu nije stalo do svojih korisnika.
Izvor: BIZLife/Business Insider
Foto: Youtube/Printscreen
Piše: N.V.