Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kad kompanija oduševi zaposlene!

    Generalni direktor BIG grupe na internacionalnom nivou Hay Galis obratio se svim zaposlenima u kompaniji BIG i obećao, ne samo da neće biti otpuštanja ljudi, nego da će svim zaposlenima plate ostati iste. Osim toga BIG je obavestio i sve zakupce da neće plaćati zakupnine dokle god traje obustava rada shopping centara. 

    Ovaj gest je naišao na ogromno poštovanje i zahvalnost zaposlenih, a jedna od njih direktorka marketinga kompanije Milena Stojović koja već 10 godina radi za BIG napisala je pismo koje je objavila na Linkedin-u koje prenosimo u celosti. 

    Moje pismo poslodavcu 

    U januaru 2020. započela je deseta godina mog rada u kompaniji BIG.

    Kao jedan od prvih zaposlenih u BIG CEE Srbija imala sam sreću i zadovoljstvo da svedočim jednom od najsvetlijih primera leadership-a za koje znam, oličenih u aktivnostima generalnog direktora Roberta Yahava, ali i kompletnog upravog odbora kompanije.

    Iako mi je od prvog momenta bilo jasno da je BIG kompanija koja ispunjava najviše standarde kada je u pitanju odnos poslodavca prema zaposlenima, u to sam se uveravala čitavu deceniju. A danas se desilo nešto što sam doživela kao apsolutnu krunu svog pozitivnog iskustva u radu sa BIG-om i za BIG.

    Za mene, to je dokaz da BIG misija da brine o ljudima – sa kojima radi, sa svojim zaposlenima, partnerima – jeste iskrena vrednost koju kompanija neguje u svim okolnostima, posebno nepovoljnim i to je sada u vreme pandemije i opšte neizvesnosti i potvrdila.

    Ukratko, danas, u petak 3. aprila 2020. zaposlenima u BIG CEE Srbija obratio se Hay Galis, generalni direktor BIG Grupe na internacionalnom nivou, sa jednom jednostavnom i ohrabrujućom porukom:

    – Svi zaposleni treba da se osećaju potpuno bezbedno! PLATE ZAPOSLENIH NEĆE BITI MENJANE BEZ OBZIRA NA DUŽINU TRAJANJA VANREDNOG STANJA U ZEMLJI;

    – Svaki zaposleni kome je potrebna dodatna pomoć i podrška MOŽE DA SE OBRATI KOMPANIJI I DOBIĆE JE.

    – Isti nivo podrške kompanija BIG će pružiti i svim zakupcima naših tržnih centara, a koji su već obavešteni da će biti oslobodjeni svih troškova zakupa u periodu dok tržni centri ne rade.

    Hay je jos rekao da ce sve ove mere biće veliki trošak za kompaniju, ali BIG na ovaj način investira u dugoročne odnose sa svojim zaposlenima i poslovnim partnerima.

    Suvišno je objašnjavati dragocenost ovakvog pristupa jednog poslodavca za zaposlene, posebno uzimajuci u obzir da je u pitanju odnos strane kompanije prema srpskim državljanima.

    Na kraju, želim da naglasim da u dosadašnjoj karijeri nikada nisam izlazila na društvene mreže sa objavama poslovne niti privatne prirode.

    Pismo koje večeras pišem je rezultat najiskrenije zahvalnosti koju sam osetila i koja je izazvala potrebu da iskoračim iz uobičajnog ponašanja kako bih se javno zahvalila kompaniji za koju radim i nikako nije pokušaj lične ili kompanijske promocije.

    Dragi moji prijatelji, kolege, direktori, u svoje i ime svih zaposlenih u BIG-u,

    Hvala & Shalom.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIG

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE