Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kada je nešto istovremeno i “Top” i “Mini”, onda dolazi iz kompanije Tetra Pak

    Različiti ukusi za različite prilike – u praktičnom pakovanju koje je i dobro za životnu sredinu

    Navike i očekivanja potrošača menjaju se iz dana u dan. Prema rezultatima nedavnog istraživanja o navikama potrošača koje je kompanija Tetra Pak sprovela na globalnom nivou, 51% potrošača danas ima običaj da jede ili pije u pokretu – u šetnji ili tokom vožnje.

    Zajedno sa povećanom tražnjom za zdravim proizvodima, ovo je dovelo do 75% rasta prodaje zdravih prehrambenih proizvoda za konzumaciju u pokretu na četvorogodišnjem nivou. Istovremeno, evidentan je i rast svesti potrošača o pitanjima vezanim za očuvanje životne sredine – isto istraživanje pokazalo je da je četiri od pet potrošača danas spremno da prilikom donošenja odluke o kupovini razmisli o uticaju koji proizvodi koje kupuju imaju na životnu sredinu.

    Kao odgovor na uočene trendove i potrebe savremenih potrošača, kompanija Tetra Pak je razvila inovativno Tetra Top MiniV Nallo pakovanje – odnedavno dostupno i potrošačima u Srbiji. Kompanija Imlek, koja je prva u Srbiji prepoznala prednosti ovog, najnovijeg člana porodice Tetra Top ambalažnog portfolia kompanije Tetra Pak, uvela je Tetra Top MiniV Nallo pakovanje za neke od proizvoda brendova Balans+ i Jogood.

    „Ukusi i navike potrošača se menjaju. Potrošači današnjice žele zdrave proizvode, koje mogu da konzumiraju u pokretu. Istovremeno, oni su sve više i više zabrinuti za životnu sredinu i žele da pakovanja koja koriste budu dobra po okruženje. Mi u kompaniji Tetra Pak blisko sarađujemo sa našim partnerima kako bismo odgovorili na ove zahteve modernih potrošača i na aktuelne trendove – i to je upravo ono čemu smo nedavno bili svedoci na tržištu Srbije – zajedno sa kompanijom Imlek analizirali smo potrebe potrošača i trendove na tržištu i istražili šta je to što potrošači zaista žele od proizvoda koje kupuju. Ovo je rezultovalo time da kompanija Imlek lansira Tetra Top ambalažni portfolio za neke od svojih najpopularnijih brendova”, navodi Katalina Siriteanu, direktor marketinga u kompaniji Tetra Pak.

    Zgodno za potrošače

    Ivica Tetra Top MiniV Nallo pakovanja, u obliku latiničnog slova V, proizvođačima pruža mnoštvo dizajnerskih mogućnosti uz pomoć kojih mogu unaprediti sopstveno brendiranje i istovremeno se istaći na policama supermarketa. Ovo pakovanje u obzir uzima i sve zahteve savremenih potrošača: kako njihovu potrebu za atraktivnim izgledom, tako i njihovu želju da na raspolaganju imaju ambalažu koja je zgodna za upotrebu, iz koje se lako pije, koja se lako otvara i zatvara, a koja je istovremeno pogodna i za konzumaciju u pokretu.

    Odmerene proporcije i mala težina su karakteristike koje Tetra Top MiniV Nallo pakovanje čine zgodnim za nošenje i udobno držanje u ruci, dok je njegova izdržljivost ta koja ga čini pogodnim za nošenje u rancu ili torbi, bilo da se spremamo da ga upotrebimo u blizini svog doma ili negde dalje. Karakterističan široki otvor, koji karakteriše ceo Tetra Top ambalažni portfolio, omogućava lako sipanje i pijenje iz ambalaže, što je upravo i razlog zbog kog potrošači širom sveta preferiraju ova pakovanja.

    Dobro za životnu sredinu

    Istovremeno, Tetra Top MiniV Nallo pakovanje dobro je i za životnu sredinu. Kao i druga Tetra Pak pakovanja, i ovo pakovanje moguće je u potpunosti reciklirati, a napravljeno je pretežno od prirodnih materijala iz obnovljivih izvora. Sav papir koji se koristi u Tetra Pak pakovanjima potiče iz drveća koje se dobija iz šuma za koje postoji sertifikat o odgovornom upravljanju u skladu sa principima održivog šumarstva – što znači da je obezbeđeno da se te šume planski obnavljaju i neprekidno ponovo rastu.

    Ambalaža i rešenja za pakovanje koja su dobra za životnu sredinu oduvek su bili način na koji kompanija Tetra Pak odgovara na rastuću brigu o životnoj sredini. Štaviše, Tetra Pak sada preduzima i korak dalje i pokreće inicijativu Planet Positive – u pitanju je način razmišljanja koji privrednike inspiriše da još ozbiljnije shvate pitanja održivosti, kako bi se od pojedinačnih aktivnosti svih učesnika dobio sinergetski efekat za rešavanje nekih od najvećih izazova u oblasti životne sredine. Planet Positive je mentalitet u okviru kog Tetra Pak, i svi partneri kompanije, doprinose više nego što uzimaju iz okruženja. Detaljno objašnjenje Planet Positive inicijative i svih njenih aspekata nalazi se na internet stranici: https://tetrapak.com/rs/sustainability/planet-positive

    Izvor: PR tekst

    Foto: Tetra Pak

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE