KAKO DA ISPLANIRATE RADNI DAN: Bazirano na vašim navikama spavanja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KAKO DA ISPLANIRATE RADNI DAN: Bazirano na vašim navikama spavanja

    Stručnjak za spavanje Majkl Breus, tvrdi da vaš radni dan možete isplanirati ako znate kojoj vrsti “spavača” pripadate. On kaže da prema načinu spavanja možete znati kada vam je tačno potreban kofein. Ukoliko znate koja ste vrsta “spavača”, imate šanse da radni dan započnete bez prethodnog ispijanja nekoliko šoljica kafe.

    Zavisno od doga kada odlazite na spavanje i kada se budite, spadate u jednu od 4 vrste ljudi, odnosno “životinja”:

    Medvedi, lavovi, vukovi i delfini

    Svaki od njih predstavlja takozvani “hronotip” koji opisuje prirodne navike sna i energetske obrasce. Znajući da ste medved, nećete se ponašati kao vuk i samim tim ćete izbeći bolna buđenja, energetske padove nakon ručka i podići produktivnost radnog dana u celini.

    Upotrebite vaš način spavanja kako biste promenili navike i isplanirali radni dan

    Breus veruje da vam vaš hronotip može pokazati mapu kako da prirodnim putem iskoristite potencijal vašeg tela. Evo kako bi izgledao idealan radni dan za medveda, lava, vuka i delfina:

    Medvedi su oko 50-55 odsto populacije. Ovako (bi trebalo da) izgleda njihov radni dan.

    Jutarnja rutina od 7h do 11h

    Nakon buđenja, vežbe istezanja 10 minuta;
    Jedite lagan doručak: voće, jogurt, orasi i čaša vode;
    Iskoristite 15 minuta da biste isplanirali svoj radni dan;
    Onda možete popiti prvu jutarnju kafu.

    Radno vreme od 11h do 18h

    Kako biste izbegli taj prvi udar buke, fokusirajte se na nešto;
    Kako se povećava unos kofeina, izađite na ručak, ugrabite malo svežeg vazduha i sunčeve svetlosti;
    Ručak oko podneva daće vam energiju za vaše zadatke;
    Oko 14 sati vaša energija će početi da opada, ali ćete i dalje biti dobro raspoloženi.

    Posle posla od 18h do 22h

    Trening – verovatno će vam malo teže pasti da počnete sa tim;
    Posle treninga, uzmite neku laganu večeru bogatu ugljenim hidratima;
    Period nakon večere je idealan za druženje.

    Kraj dana od 22h do 23h

    Isključite se u 22 sata, pogotovo isključite sve vaše uređaje.
    Medvedima je lako da ostanu budni do kasno, ali se bore sa ustajanjem narednog dana.

    Izvor: BIZLife/Strani mediji

    Foto: Pixabay

    Piše: D.A.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE