Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da naučite da „čitate“ ljude?

    Ovo pitanje se prvi put pojavilo na sajtu Quora.com, a na njega je odgovorila Natali Engelbreht (Natalie Engelbrecht), psihoterapeut. Mi vam prenosimo njen savet o tome kako da na najbolji način „pročitate“ ljude.

    „Moj posao se zasniva na poznavanju ljudi, a oni često misle da sam ja vidovita. Naravno da nisam, samo sam odlična u ’čitanju’ ljudi. Evo par saveta koje možete i vi primeniti.“

      1. Naučite mikroizraze. Oni se lako i brzo uče i jedni su od najboljih pokazatelja onoga šta osoba zaista oseća.

    via GIPHY

     

    • ’Kopirajte’ njihove telesne pokrete. Tokom terapije, ukoliko osećam poteškoću prilikom razumevanja klijenta, oponašam njihove telesne pokrete i izraze lica. Neuroni ’ogledači’ u mom mozgu će me obavestiti kako bi se oni mogli osećati.

     

    via GIPHY

     

    • Kada govore, ljudi opisujući dešavanja opisuju i sebe. Pogledajte samo Quora.com veb-sajt. Kakve su teme koje se tu javljaju, o čemu ljudi govore. Šta možete reći o njima na osnovu toga?

     

    via GIPHY

     

    • Slušajte pitanja koja ljudi postavljaju. Ljudi uglavnom žele da zadovolje svoje potrebe, tako da pitanja koja vam postavljaju mogu dosta da vam kažu o njima.

     

    via GIPHY

     

    • Slušajte šta vam ljudi govore. Kada vam neko kaže ’veruj mi’, zapravo su vam rekli da im ne možete ukazati poverenje. Neko ’od poverenja’ se ne bi trudio da vam to naglašava. Kada vam neko kaže: ’ne želim da te lažem’ crvena lampica treba da se upali…

     

    via GIPHY

     

    • Posmatrajte da li su promenili navike, na taj način ćete moći da utvrdite da li se sa njima nešto dešava.

    Change GIF - Find & Share on GIPHY

    • Niski i spori glasovni tonovi označavaju da osoba kontroliše svoje emocije, a brži i viši tonovi označavaju da se trude da što bolje promisle pre nego što nešto kažu.“

     

    via GIPHY

    Izvor: BIZLife, Quora.com

    Foto: Pixabay

    Piše: A. M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE