Kako izgleda #agencylife u agenciji Popular
Sigurno ste na Instagramu videli hešteg (hashtag) #agencylife. Možda ste se zapitali na šta se odnosi i ko ga upotrebljava. Odnosi se na posao i na poslovni život zaposlenih u agencijama koje se bave odnosima s javnošću, digitalnim svetom i marketingom.
Ekipa BIZLife-a je rešila da sazna kako izgleda taj „agencijski život“ iz „prve ruke“.
Prošle nedelje ugostila nas je agencija „Popular“. Dočekali su nas nasmejano, jer ipak, koji PR menadžer nije oduševljen kada vidi novinarsku ekipu? Upoznali smo se sa osobama sa kojima inače komuniciramo putem i-mejla, tako da se već „dobro“ poznajemo, samo se nikada nismo videli uživo. Ipak je poenta spojiti potpis iz mejla sa likom.
Na pitanje kakav je njihov #agencylife odgovorili su – zabavan i haotičan.
„Upali smo“ baš za vreme ručka (jer mi uvek „ubodemo“ pravo vreme) i uživali uz kaficu i predivan pogled sa terase.
Na dva sprata u Stojana Novakovića svaki dan rade i druže se ljudi, iz PR-a, digital-a i kreative. Kao što smo i pretpostavljali, Popular je „pet friendly“, pa smo imali i zadovoljstvo da upoznamo i povremene „čupave“ goste, koji svakako unose razdraganost u čitavu radnu atmosferu.
Razmenjivali smo iskustva iz komičnih situacija, slučajnih greški i evo šta nam je bilo najzanimljivije:
Jednom prilikom, kako su nam rekli, klijentu je zatrebalo nešto hitno iz inostranstva (što se kod nas na tržištu još nije pojavilo), za sastanak u ponedeljak ujutru.
Sve što im je bilo potrebno u tom trenutku je „požrtvovanost“ jednog kolege koji je u petak seo u avion, prešao nekoliko hiljada kilometara, kupio šta je trebalo i vratio se istog dana za Beograd.
Njihova kreativnost se ispoljava i u činjenici da im kancelarije („sobe“) imaju nazive poput: „coca-cola“ soba, „devojke“ soba, „provincijalci“ itd. Zatim, još uvek imaju dekoraciju od Noći veštica, ali će je uskoro zameniti novogodišnjom.
Ljudi u agenciji su, kako nam je rečeno, svesni koliko mora da se radi, ali i potrebe da se u svemu tome uživa.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife