Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je Brensona zamalo ubilo to što uvek govori „Da“

    Kompanija „Virgin Group“ Ričarda Brensona (Richard Branson) vredna je preko 7 milijardi dolara. Njegovo „carstvo“ obuhvata više od 400 kompanija. Presudan razlog za uspeh, kako i sam Brenson kaže, jeste njegov nepokolebljiv i neustrašiv osećaj za avanturu.

    Kako piše sajt Inc.com, na jednom panelu „Tribeca Film Festivala“, Brenson se prisetio kako mu je 1985. godine jedan kolega predložio da bi trebalo da pokuša da postavi rekord za najbrži transatlantski brod. Brenson nije mogao da kaže „Ne“. Nekoliko meseci kasnije, na brodu „Virgin Atlantic Challenger“, Brenson i njegova ekipa uspeli su da postignu veliku prednost prednost, a onda se dogodila katastrofa. Dok su putovali ogromnom brzinom, udarili su u ploveći objekat koji se nalazio ispod površine vode, i prevrnuli se blizu engleske obale. Dobra strana svega bila je, našalio se Brenson, što je u snimcima rasturenog broda na vestima, natpis „Virgin“ bio vidljiv.

    Godinu dana kasnije Brensonov brod uspešno je završio putovanje i uspeo da dostigne svetski rekord za dva sata.

    Reći „Da“ zabavnije je nego reći „Ne“, rekao je Brenson, i dodao: „Uvalilo me je u nevolje bezbroj puta, i u nekim situacijama zamalo me ubilo. Ali, da nisam bio takvog duha, „Virgin“ ne bi bio globalni brend.
    „Virgin Group“ je prvo bila prodavnica ploča, otvorena 1970. godine. Sada se sastoji od izdavačke kuće, putničke i finansijske agencije, kompanija za komunikaciju, itd.

    Osećaj za avanturu doveo ga je i do toga da je osnovao kompaniju za svemirski turizam „Virgin Galactic“ 2004. godine, a koja je za cilj imala komercijalni letove u kosmos. U oktobru 2014. godine svemirski brod eskplodirao je zbog greške pilota. Jedan pilot je poginuo, a drugi je zadobio teške povrede. Ubrzo je Brenson izrazio svoju tugu zbog nesreće, ali je i izjavio da je let u svemir vredan rizika.

    Brenson se takođe prisećao velikog publiciteta oko njegovog pokušaja da izazove Koka-kolu na „okršaj“ i na Tajms skveru (Times Square) simbolično „digao u vazduh“ logo najpoznatijeg bezalkoholnog pića na svetu. Zbog toga je dobro nadrljao.

    Bilo kako bilo, Brenson ima hrabrosti da uradi ono što mnogi ne bi ni pomislili. „Moj najveći strah je da kažem „Ne“ nečemu i onda zbog toga zažalim,“ otkriva Brenson.

    Izvor: BIZLife

    Foto: AP Photo/Todd VanSickle

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE