Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je internet „pokvario“ novogodišnju kupovinu

    Ako se samo na kratko vratite u prošlost, setićete se srećnijih vremena kada smo živeli „oflajn“. Vremena kada ste, ako znate da vaš brat čita naučnu fantastiku, mogli da istražite, kupite knjigu, upakujete i stavite ispod jelke. Zatim bi vaš brat lepo to otpakovao i oduševio se.

    A vi biste uložili vreme i napor da pronađete tu knjigu i da se potrudite da „prokljuvite“ šta to vaš brat želi, šta mu treba.

    Danas je sve transparentno. Svi su na društvenim mrežama i u svakom trenutku možete da „špijunirate“ nekoga i da mu uđete u trag. Šta voli, šta prati, šta lajkuje – to želi za poklon.
    Svake godine sve više i više materijalnih stvari zamenjuju vaučeri i razne pretplate. A to je predvidivo i nije nimalo kreativno.

    Srećom, jedno „drevno bogatstvo“ je preživelo internet i sve društvene mreže – knjiga. Nije isto kada čitate onlajn i kada fizički držite papir i korice knjige u rukama.

    Na naslovnoj strani Njujorkera od pre nekoliko godina prikazan je vanzemaljac koji sedi među olupinama posle apokalipse. Ništa više ne funkcioniše, ali je vanzemaljac pronašao način da animira samog sebe – tako što će čitati knjigu.

    Potrudite se da shvatite ukus i literarnu potrebu vaših bližnjih i krenite u potragu savršene knjige.

    Izvor: BIZLife, The Guardian

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE