Kako je koronavirus PROMENIO finansijske navike milenijalaca? - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je koronavirus PROMENIO finansijske navike milenijalaca?

    Koronavirus je direktno možda više pogodio stariju populaciju, ali mlađe generacije će zbog ovog virusa najverovatnije promeniti svoje navike trošenja.

    Ceo svet je u strahu će epidemija da dovede do recesije i svi se trude da kupuju preko intereta kako bi izbegli izlazak na otvoreno. Takođe, koriste prednosti aplikacija za isporuku mnogo više nego inače

    Ipak, prema istraživanju platforme za analizu maloprodajnih kompanija First Insight, više od jedne trećine milenijalaca nije uvereno da mogu da podnesu troškove, a rekli su i da će možda morati da pozajmljuju novac od porodice ili banke.

    Ali nisu svi milenijalci zabrinuti zbog koronavirusa i ne praktikuju svi socijalno distanciranje. Neki su iskoristili jeftine letove usled pandemije kako bi videli svet ili odmorili.

    Evo kako koronavirus utiče na finansijsko ponašanje milenijalaca.

    Milenijalci smanjuju potrošnju zbog eventualne recesije usled epidemije

    Milenijalci stežu novčanike zbog straha od recesije.

    Iako je ceo svet zabrinut zbog finansijskih posledica epidemije, „ponašanje milenijalaca se menja dramatičnije od bilo koje druge generacije”, izjavio je izvršni direktor First Insight-a.

    „Zato će smanjiti svoju potrošnju”, dodao je.

    Preko polovine ispitanih milenijalaca izjavilo je da je koronavirus uticao na njihove odluke o kupovini. Zato je 40 odsto njih reklo da smanjuje potrošnju da bi se pripremilo za krizu.

    Kada milenijalci kupuju, oni to rade on-line

    Milenijaci sve više smanjuju fizičku kupovinu. 39 odsto njih je reklo da ređe kupuju u trgovinama. Nešto manje, 30 odsto njih je reklo da kupuje on-line u poređenju s 21 odsto ispitanika svih starosnih grupa.

    To podrazumeva kupovinu namirnica putem interneta, koja je doživela nagli skok od kad je svet krenuo da se bori sa koronavirusom.

    „Naši podaci navode nas na verovanje da kupci sve više pripremaju obroke kod kuće i konzumiraju svežu i organsku hranu kako bi ostali zdravi.

    Koriste aplikacije i usluge isporuka sve više

    30 odsto ispitanika je reklo da koriste prednosti isporuke.

    Epidemija je podstakla porast isporuke hrane bez kontakata, izvestila je Hilari Ras iz Rojtersa.

    Dostavljači dostavlju obroke tako što ih ostave na pragu. Ipak, zbog zabrinutosti usled širenja koronavirusa, raste i zabrinutost zbog kontaminirane hrane, ali i zbog nedostatka vozača zbog sve češćih uslova karantina.

    Neki milenijalci kupuju jeftinije karte za avion

    Dok mnogi ljudi otkazuju ili menjaju svoja putovanja, milenijalci koriste prednosti jeftinijih karata, izjavio je novinar NBC-a, Ben Keslen.

    U periodu kada je koronavirus izazvala velike probleme aviokompanijama, karte su sve jeftinije, i uslovi sve fleksibilniji.

    Keslen je rekao da milenijalci to žele da iskoriste iz različitih razloga: da bi istraživali nove destinacije, uživali na odmoru, ili možda videli porodicu

    „Kad bi koronavirus postao još ozbiljniji, više ljudi bi nestalo, i to bi možda značilo da bih se više zabavljala”, rekla je dvadesetogodišnja Ešli Henkel, ispričao je Keslen.

    Milenijalci se verovatnije obraćaju nekom drugom za plaćanje troškova lečenja koronavirusa

    Istraživanje pokazuje da su milenijalci zabrinutiji za plaćanje lečenja i testiranja na koronavirus nego stariji ljudi.

    U uzrastu od 18 do 34 godina godine 35 odsto njih nije sigurno da bi moglo da se nosi sa troškovima, za razliku od onih koji imaju preko 55 godina i od kojih samo 24 odsto misli tako.

    Sve informacije o koronavirusu možete pronaći u posebnoj rubrici na našem sajtu COVID-19.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE