Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Maja Bađin Georgijević, Mlekara Šabac

    Maja Bađin Georgijević, Corporate Communications Manager,  Mlekara Šabac

    Već više od 15 godina ste u PR-u. Radili ste i u velikim agencijama i u velikim kompanijama. Da li možete da nam kažete ključne razlike u radu, ako ih uopšte ima?

    Da, praktično čitavu dosadašnju karijeru bavim se odnosima sa javnošću, danas formalno korporativnim komunikacijama najveće srpske mlekare – Mlekare Šabac i prvi put na strani proizvođača. Izvor informacija je sve, a kada ste u kompaniji vi ste na izvoru, ne zavisite ni od čije interpretacije ili razumevanja biznisa, brifa/inputa koji vam se šalje. U tom smislu, ova pozicija je deo top menadžmenta i, ukoliko je sistematizacija postavljena kako treba, najčešće ste u prva tri saradnika vašeg direktora (CEO, GM), u mom slučaju – vlasnika biznisa.

    Sa druge strane, agencijska kilometraža mi je donela jedno sasvim drugačije bogatstvo, rad u različitim industrijama, sa najrazličitijim klijentima i profilima ljudi sa kojima sam realizovala na stotine projekata i kampanja, iskusila neograničenu inspiraciju, imala pristup trendovima i edukaciji na svakom koraku.

    Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili ga ne menjati uopšte, tj. biti veran jednoj firmi?

    Moje, možda pomalo „old school” razmišljanje utemeljeno je na iskustvu i ne bih savetovala čestu promenu posla mlađim kolegama. Pet godina sa mogućnošću ličnog rasta i razvoja u jednoj kompaniji, jednom sistemu – jeste zlatna sredina.

    Ljudi u prvoj godini razmišljaju šta je to što mi daje kompanija, u drugoj šta je to što ja dajem kompaniji, već u trećoj – da li ova kompanija i ja delimo iste vrednosti i planove… A onda, ukoliko ste na dobrom putu i delite iste vrednosti, dobijate sve veće poverenje i više prilika da se razvijate u okviru nje, pa nema ni potrebe da razmišljate o promeni.

    Demantovaće me Borislav Miljanović, sa kojim sam pet godina pregovarala o tome da dođem u Agenciju. Rekla sam na kraju da mogu da pokušam i u njoj ostala nepunu deceniju. Na tome sam mu beskrajno zahvalna. Pored agencije, radila sam za nemački lanac METRO Cash & Carry, a ranije u jednoj internacionalnoj i u jednoj domaćoj kompaniji koje su se bavile naftom.

    Kako promena posla utiče na čoveka? Kako je na vas uticala? Entuzijazam? Strah?

    Bila je neplanirana i došla je iznenada, što obično ima prizvuk neke negativne konotacije, ali ja sam je prihvatila sa puno entuzijazma i u njoj videla priliku. Samo takvim pristupom čovek može uspešno da radi u dinamičnoj i zahtevnoj industriji kakve su komunikacije, u kojoj se stalno nešto menja. Ja volim svoj posao i on je u sinergiji sa mojim temperamentom i karakterom, sve drugo bi mi bilo dosadno.

    Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

    Neobično, neočekivano – u radu od kuće i uz upotrebu svih digitalnih platformi, koje su zaživele preko noći, u doba pandemije kovida 19, kada su komunikacije došle do izražaja više nego ikada ranije.

    Šta je bila prva stvar koju ste uradili/primenili?

    Vodila sam beskonačne razgovore i tražila da odem u proizvodnju, da mi omoguće da razumem gde sam došla, da vidim neposredno kako danas funkcioniše mlekara koja na tržištu postoji skoro 90 godina, a 60 odsto svoje proizvodnje izvozi u Rusiju, naš region, za Nemačku, pa čak i u SAD. Za uspostavljanje korporativnih komunikacija i njihovo uspešno vođenje smatram da je samo suštinsko razumevanje funkcionisanja kompanije, pa tako i branše, od presudnog značaja.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE