Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je Snepčet postao vredan preko 20 milijardi dolara za samo 5 godina

    Jedna od najpopularnijih aplikacija za slanje slika i videa po prvi put je zatražila IPO (initial public offering – inicijalna javna ponuda), odnosno prvi put je izašla na berzu. Vrednost kompanije mogla bi da bude 25 milijardi dolara.

    Evo kako je kompanija došla do ovolike cifre za samo 5 godina, objašnjava Inc.com.

    Evan Špigel (Evan Spiegel) 2011. godine lansirao je „Snepčet“ (Snapchat) kao deo školskog odnosno studentskog projekta. Ubrzo je privukao pažnju mnogih srednjoškolaca i studenata. Do 2012. godine Snepčet je imao oko 100.000 korisnika.

    Vrednost je tada bila 4.25 miliona dolara.

    Snepčet je 2013. godine lansirao „Stories“, kompilaciju korisničkih snepova (video materijal i slike) prethodnog dana.

    Vrednost je u tom trenutku bila 800 miliona dolara.

    Fejsbuk (Facebook) je ponudio da kupi Snepčet za 3 milijarde dolara na kraju 2013. godine. Špigel je odbio ponudu.

    Te 2014. godine Snepčet je otkrio svoj biznis model:
    Osnaživanje brendova da bi se oglasi prikazivali u aplikaciji.

    Vrednost 10 milijardi dolara.

    Zatim je 2015. godine lansirao Discover opciju, dopuštajući određenim izdavačima da vode/kreiraju sadržaj u aplikaciji. To je privuklo partnere kao što su CNN, the Wall Street Journal, BuzzFeed i Vice.
    Iste godine Snepčet je počeo da sarađuje sa drugim kompanijama tako da je oglašivačima mogao da daje više podataka o njihovim reklamama, drugim rečima reklame su postale „merljivije“.

    Vrednost: 16 milijardi dolara.

    Ove godine Snepčet se rebrendirao kao Snap, Inc. Lansirao je svoj prvi hardware proizvod – Spectacles.

    Vrednost je 20 milijardi dolara.

    U novembru ove godine Snap, Inc. izlazi na berzu i procena vrednosti kompanije mogla bi da bude preko 25 milijardi dolara.

    [preporucene_vesti ids=“239329″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE