Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je Uber otpustio 400 ljudi: U ponedeljak u 8 – MEJLOM

    Uber je ove nedelje podelio 400 otkaza radnicima zaposlenim u sektoru marketinga i tako značajno smanjio broj ljudi u tom sektoru.

    U obaveštenju poslatom e-mejlom, izvršni direktor najveće kompanije za posredovanje u uslugama prevoza na svetu, poslao zaposlenima naveo je kako ovaj korak ne znači da marketing gubi na važnosti u Uberu, već upravo suprotno, žele ga učiniti boljim i efikasnijim.

    Kompanija je s otkazima krenula u ponedeljak u 8 ujutro, kada je nova šefica komunikacija radnike o tome informisala mejlom, a zatim su usledili pojedinačni sastanci svakog otpuštenog radnika s odeljenjem ljudskih resursa.

    Šef Ubera je u mejlu naveo kako je ovo bio „jedan težak, ali potpuno nužan korak”.

    “Ove je promene izuzetno teško uvesti jer one jako uiču na ljudske živote. Međutim, veliki deo naše uloge kao lidera je donositi teške odluke na osnovu onoga što je najbolje za Uber na dugoročnom planu i biti iskreni s vama o razlozima zbog kojih donosimo takve odluke”.

    Napisao je i kako je ključno priznati kada kao kompanija nisu tamo gde bi trebali biti i to što pre ispraviti.

    Izvor: Nova.,hr

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE