Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako naftaši štite zdravlje zaposlenih u vreme epidemije

    „Poslovanje u uslovima epidemije novog korona virusa svakako je značajan izazov za sve poslovne sisteme, posebno velike kompanije poput NIS-a. Zbog toga su pravovremeno reagovanje i dobra organizacija od ključne važnosti za suočavanje sa ovim izazovom. U tom smislu, NIS je svakako  među  prvima formirao krizni tim kako bismo osigurali bezbednost zaposlenih i potrošača sa jedne strane, kao i da bismo održali energetsku stabilnosti u Republici“, kaže Jovica Bojinović, rukovodilac Sektora za HSE u Bloku Promet i glavni poverenik civilne zaštite u NIS-u, u intervjuu za kvartalni Bilten Nacionalnog naftnog komiteta Srbije.

    Bojinović dalje navodi da su formirani timovi  u svim organizacionim delovima u NIS-u, kao i u NIS-ovim  firmama u regionu, koji su radili izuzetno efikasno, donosili  i koordinirali  preventivne mere, nabavljali  neophodne količine zaštitne opreme. Na nivou kompanije formiran je krizni tim koji usvaja sve ključne mere, prati zdravlje zaposlenih i sarađuje sa nadležnim državnim organima. Takođe, definisani su uloga i zadaci civilne zaštite u kompaniji koja sarađuje sa republičkim štabom za vanredne situacije.

    „Najveći izazov u ovako brojnoj i po objektima razuđenoj kompaniji bilo je uspostaviti kvalitetnu komunikaciju sa zaposlenima i rukovodstvom u cilju pravovremenog donošenja odluka kako bi biznis procese prilagodili novonastalim okolnostima, a rad učinili bezbednim i istovremeno efikasnim“, ističe Bojinović.

    On dodaje da na nivou kompanije postoji veoma dobra informisanost zaposlenih o tome kako se prenosi infekcija, kako se mogu čuvati, šta da čine u slučaju da sumnjaju da su zaraženi ili da su bili u kontaktu sa obolelim. Pored toga, odmah po proglašenju vanrednog stanja zaposlenima u administraciji NIS-a omogućen je rad od kuće, a posebne mere uvedene su na naftnim bušotinama, u Rafineriji nafte Pančevo i benzinskim stanicama. Sva službena putovanja odložena su do daljnjeg, a sastanci su organizovani putem video veze. Na lokacijama NIS-a sprovođena je redovna dezinfekcija, gde god je moglo postavljene su ograde od pleksiglasa, kako bi se smanjio intenzitet kontakata. Uvedena je i obaveza za sve zaposlene o praćenju kontakata sa kolegama na dnevnom nivou.

    „Sve to rezultiralo je time da smo očuvali zdravlje zaposlenih i da proizvodnja i prodaja na našim lokacijama ni u jednom trenutku nisu stale“, navodi Bojinović.

    Izvor: BIZLife

    Foto: NIS

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE