Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako sam pomogla Stivenu Spilbergu kada je prestao da dobija Oskare

    Meri Dajmond (Marie Diamond) je žena koja je svojim radom uticala pozitivno na uspeh više od pola milijarde ljudi u 190 zemalja sveta. Savetovala je holivudske zvezde, najveće biznismene i multimilionere, jedini je akter čuvenog filma i knjige „Tajna iz Evrope“.

    Uskoro gostuje u Beogradu, a BIZLife je iskoristio tu priliku da je pita da li postoji nešto što je zajedničko brojnim svetskim zvezdama sa kojima je radila i šta ih izdvaja od “običnih” ljudi.

    „Ono što sam zapazila kod svih tih ljudi je da su svakodnevno veoma fokusirani na ono što žele da ostvare. Neki od nih su zaposleni od jutra do mraka, neki rade sat vremena dnevno, ali su potpuno fokusirani na ono čime se bave i viziju koju žele da ostvare. Druga zanimljiva osobina svih uspešnih ljudi je da oni žele da podele svoj uspeh, sa svojim prijateljima, članovima porodice, neprofitnim organizacijama, da čak ulože deo svog profita. I treće, svi veoma uspešni ljudi zaista pokazuju ogromnu, iskrenu strast prema onome što rade. Bilo da su pisci, govornici, da se bave IT-em, finasijama, određenim proizvodima, oni istinski nastoje da apsolutno sve znaju o tome i da stalno napreduju dalje i dalje, da se usavršavaju, da budu apsolutno najbolji u onome čemu su posvećeni“, kaže Dajmond za BIZLife.

    U čemu je njihova “tajna uspeha”?

    Radeći sa veoma uspešnim ljudima, uvidela sam da je veoma važno da pored fokusa na ono što rade, vizije, zalaganja, stalnog učenja, strasti, moraju imati individualni pristup. Svako od nas je individua za sebe i zato je važno i poslovne planove, čak veoma velikih kompanija, u osnovi postaviti prema ličnim aspektima koji zavise od datuma rođenja onoga koji taj biznis vodi. Kada lider postavi svoje ciljeve na dobre osnove, on će učiniti i da se vizija cele kompanije kreće ka uspehu.

    Sećam se saradnje sa Džekom Kenfildom, jednim od najpoznatijih svetskih autora i govornika, koji je prodao milione primeraka svojih knjiga širom sveta. Došla sam kod njega i rekao mi je da stvari ne idu kako bi želeo, da mu se čini da njegova vidljivost opada. Kada sam pogledala njegov radni sto, primetila sam da su na njemu i oko njega svuda knjige. Na podu ste morali napraviti „slalom“ da biste našli put između knjiga. Kao da je bio zarobljen među knjigama. Rekao je da on voli knjige i da je zato tako. Ali skrenula sam mu pažnju da spuštanjem knjiga na zemlju, sebe, kao autora knjiga, vuče na dole. Zato je opala njegova vidljivost i ugled i zato je bilo važno da odmah napravi red. Kada je to promenio, stvari su odmah krenule da bolje.

    Recimo, Stiven Spilberg se pitao zašto više ne dobija Oskare. Kada sam otišla u njegov dom primetila sam da svi njegovi oskari stoje u njegovoj spavaćoj, a ne radnoj sobi. Stavili smo ih u pravcu njegovog uspeha u radnoj sobi i nakon toga je osvojio novog oskara. Zato je važno da stavite simbole svog uspeha u pravcu svog ličnog uspeha, da prostor u kome radite odražava vašu viziju i ciljeve koje želite da ostvarite. Možete postaviti svoje diplome, sertifikate, proizvode, bilo šta što za vas simboliše poslovni uspeh.

     Šta, na primer, savetujete nekom koji je tek krenuo sa biznisom? Koje su vaše smernice preduzetnicima koji su na samom početku?

    Prva ključna stvar je – imati viziju. Ne mislim da trenutni, dnevni cilj, već na dugoročnu viziju, koja govori šta zaista želite da ostvarite u svom poslu. Recimo, kroz svoj posao želim da motivišem više od pola miliona ljudi da naprave korak napred u svom životu. Time činimo da smo odlučili da tu viziju zaista i ostvarimo. Druga ključna stvar je postavljanje ciljeva za datu godinu ili određeni period. I fokusiranje na ostvarenje tih ciljeva, preduzimanje poslovnih akcija koje će dovesti do ostvarenja ciljeva, korak po korak. I treće, veoma je važno da osećate duboko poštovanje prema onima kojima se u svom poslu obraćate, sa kojima sarađujete, bilo da su tvo vaši klijenti, kupci, poslovni partneri. Istinski je važno da budete fokusirani na to i osećate stvarnu zahvalnost, jer od njih i zavisi ostvarenje vaše poslovne vizije.

    Kako pravilno svako može kreirati svoju viziju i sprovesti je uspešno u delo, upravo ću govoriti na radionici Tajna uspeha koju ću 15. decembra održati u Beogradu i koja posebno može biti interesantna poslovnim ljudima.

    Po čemu je specifična vaša “Feng Shui” metoda?

    Moj pristup je specifičan po tome što podrazumeva individualan pristup, a ne samo opšta pravila. Recimo, kada ljudi postavljaju ciljeve, često uzmu papir, napišu svoje ciljeve, dodaju i fotografije i poruke koje ih na te ciljeve asociraju i misle da je to dovoljno. No, to često zna da deluje haotično. Način na koji ja to radim, temelji se na specijalnom metodu koji podrazumeva da u centar „plakata vizije“ (koji može biti i papir na kome kreiramo svoju viziju) stavimo svoju fotografiju, zato što smo mi centar svoje vizije, svog univerzuma. Moj sistem se bazira na datumu rođenja, na osnovu čega postoje pravci koje je potrebno popuniti, boje, ključne reči, afirmacije koje će pomoći u ostvarenju vizije. To je princip Feng Shui-ja koji koristim. I drugi način funkcioniše, ali ne toliko dobro, zato što nije organizovan, nema jasnu strukturu.

    Takođe, gde postavljamo svoj plakat vizije je veoma važno. Ako ga postavimo na pogrešno mesto, naš podsvesni um to neće hteti da prihvati kao program za našu budućnost. Možete se fokusirati na plakat vizije za određenu godinu ili napraviti opšti plakat vizije koji podrazumeva perod od narednih 10 godina. Ja se uvek fokusiram na godišnji plakat vizije, zato što život brzo protiče i imamo različite ciljeve svake godine. Život nije crno-beo, već u boji. Stoga bi i plakat vizije trebalo da bude što šareniji, ima mnogo lepih boja kojima možete ilustrovati svoje vizije i ono što od života želite. Ako to uradite kao crno-belo i ono do čega dođete biće crno-belo. Možete koristiti svoje ili fotografije iz magazina. Što ste bolje povezani sa fotografijama to bolje. Koliko će biti velike zavisi od veličine papira na kome krairate plakat vizije. Prilikom postavljanja plakata, veoma bitno je mesto na kom će stajati. Najbolje je postaviti ga na veoma vidljivom mestu, u prostoru u kome provodimo najviše vremena. To može biti u dnevnoj ili spavaćoj sobi ili kancelariji. Važno je ne postavljati ga ne mesto koje nije vidljivo.

    Osam sati edukacije sa Meri Dajmond

    Radionica „Tajna uspeha“ u Beogradu biće organizovana kao celodnevni događaj, koji podrazumeva osam sati edukacije, rada i dobrog druženja. Iako će biti realizovana kroz rad u grupi, svakome ko se prijavi za radionicu biće dat lični energetski broj, prema datumu rođenja, kako bi mogao naučeno odmah da primeni i uskladi sa ličnim ciljevima i životnim prioritetima. Zato je radionica namenjan i svima koji žele da budu uspešni u životu, karijeri, da imaju dobre odnose sa drugima, ali i stučnjacima koji se bave ličnim razvojem i žele da podele znanje jednim od najboljih svetskih stručnaka – najavljuje Milica Stojiljković, organizator i autor programa ličnog razvoja „Lepo mi je“. Sve informacije o radionici su dostupne putem sajta www.lepomije.rs, gde se zaiteresovani mogu i prijaviti za učešće.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Komentari

    • jasna

      Divno, ali to važi za ostali deo sveta, a ne za Srbiju. Ovde se ne ceni vizija, individualnost i poštovanje tima, već je sve suprotno. Partija, politika, diktatura. Uvideće i sama kada dodje.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE