Kako se pravi BREND na primeru muško-ženskih odnosa

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako se pravi BREND na primeru muško-ženskih odnosa

    Ako vas neko pita “Šta je brend”, ili “Kako postati/napraviti brend?”, neće vam biti baš lako da odgovorite, ako niste prethodno razmišljali o tome. Ipak, postoje neki primeri koje će svako razumeti.

    Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
    Priđeš joj i kažeš da si fantastičan u krevetu.
    To je direktna prodaja.

    Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
    Pošalješ prijatelja da joj kaže da si fantastičan u krevetu.
    To je reklama.

    Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
    Popričaš s njom i uspeš dobiti telefonski broj. Nazoveš je sutra za izlazak.
    To je telemarketing.

    Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
    Popričaš s njom, platiš joj piće. Zaplešeš s njom, kasnije je otpratiš do svog auta, otvoriš joj vrata i odvezeš kući. Na rastanku usput napomeneš da si fantastičan u krevetu.
    To su odnosi s javnošću.

    Vidiš zgodnu devojku u kafiću.
    Ona dođe do tebe i kaže: Čula sam da si dobar u krevetu.
    To znači da si postao BREND.

    Izvor: Autor nepoznat

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE