Kako se u vreme krize ponaša jedna velika srpska kompanija - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    Kako se u vreme krize ponaša jedna velika srpska kompanija

    Popunjeni rafovi u trgovinama u danima kada pokušavamo da se prilagodimo uslovima života u vanrednom stanju, pružaju građanima veliku dozu smirenosti. Time se poručuje da sistem funkcioniše ili još preciznije, da postoji čitav niz kompanija i ljudi koji svojim predanim radom pomažu da kroz izazove prođemo na najbolji mogući način, kaže Marko Milanković, menadžer korporativnih komunikacija Nelt grupe i posebno ističe ljude koji rade u lancu snadbevanja i navodi da zbog svog predanog i odgovonog rada i oni zaslužuju pažnju i pohvalu javnosti.

    “Vozači kamiona i skladišni radnici, dostavljači, prodavci na terenu, trudili su se prethodnih nekoliko nedelja da se snadbevanje odvija neometano, a situacija učini bar malo podnošljivija.”

    Koliko je Nelt promenio sistem rada od izbijanja vanrednog stanja?

    Širenje covid-19 utiče na gotovo svaki aspekt života i poslovanja. Nama je bezbednost zaposlenih i partnera na prvom mestu, i pažljivo smo pratili i primenjivali sve preporuke SZO, nadležnih ministarstava i relevantnih medicinskih stručnjaka. Predvideli smo razne scenarije i prilagodili smo se situaciji, nastojeći da kontinuirano nastavimo svoje poslovanje i snabdevanje tržišta. Bezbednost je ostala prioritet.

    Kreirali smo Tim za krizne situacije sa zadatkom održanja kontinuiteta našeg poslovanja u segmentima distribucije i logistike. Tim se sastoji od ključnih menadžera i specijalista čiji je cilj da usaglase i koordiniraju korake kako bi kompanija na vreme i na najbolji način nastavila da snabdeva tržište proizvodima iz Nelt portfolija. Svi naši skladišni radnici, dostavljači, prodavci, izlagači robe su zaštićeni i dnevno se nalaze na terenu. Oni nas svojim odgovornim i predanim radom, čine veoma ponosnim.

    Gotovo sve kompanije prinuđene su na rad od kuće. Ipak zbog prirode posla vaše kompanije, deo radnika je ipak na terenu. Koje ste konkretno mere preduzeli da zaštitite svoje zaposlene?

    Po proglašenju vanrednog stanja deo naših kolega upućen je na rad od kuće, ugrožene grupe poslate su na plaćeno odsustvo, otkazana su sva poslovna putovanja i zabranjeni sastanci sa više od troje učesnika. I pre početka epidemije počeli smo da sprovodimo intenzivnu komunikaciju, sve preventivne zaštitne i higijenske mere. Danas imamo rigorozne sanitarne protokole, socijalno distanciranje, sastanke na daljinu. Ipak, veliki deo naših kolega svakodnevno je na terenu, i to nas dodatno obavezuje da još više brinemo o zdravlju i bezbednosti. Svi oni detaljno su informisani o merama predostrožnosti i opremljeni neophodnim sredstvima za zaštitu i dezinfekciju. Činjenica da u izuzetno teškim uslovima uspevamo da zadovoljimo sve potrebe tržišta i da doprinesimo normalnom snadbevanju stanovištva, govori u prilog da naš tim čine odgovorni, svesni i savesni ljudi koji zaslužuju pohvalu kompanije čiji su deo, ali i čitavog društva.

    Odazvali ste se pozivu Privredne komore Srbije i uključili u akciju prikupljanja humanitarane pomoći ugroženima pandemijom virusa COVID 19.  Koliko smo kao društvo solidarni?

    Kompanija Nelt je donirala 240.000 evra Republičkom fondu zdravstvenog osiguranja za nabavku 10 respiratora za lečenje najtežih oblika bolesti Covid 19, dok je kompanija Neoplanta poklonila robu u vrednosti od 6.000.000 dinara kao deo paketa za akciju pomoći za 173.000 Beograđana starijih od 65 godina sa najnižim penzijama, a poklonićemo i oko 30.000 mini pakovanja Sebamed baby sapuna kupcima u apotekama Benu i dr MAX. Naša kompanija iz Kraljeva, Banim Reklame, donirala je zaštitne vizire zaposlenima u Zdravstvenom centru “Studenica” u Kraljevu. Na svim tržištima Zapadnog Balkana trenutno doniramo sredstva za pomoć nacionalnim zdravstvenim sistemima. To su dela svih naših zaposlenih.

    Iskreno, zadovoljan sam što smo u ovih nekoliko nedelja pokazali solidarnost. Mislim da je važno da se među ljudima oseća empatija. To je sada potrebno celom društvu. Da se razumemo i da pomognemo jedni drugima. Kao deo Nelta, ponosam sam jer smo pokazali da smo kompanija na koju zajednica može da se osloni, gde god da poslujemo.

    Šta biste poručuli svojim poslovnim partnerima ali i svim sugrađanima?

    Vanredno stanje suočilo nas je sa nizom izazova, a vrsta epidemije je učinila da rutinske stvari postanu daleko komplikovanije. Uslovi života i rada u kojima se ovih dana nalazimo nisu laki, ali je važno da znamo da postoji čitava mala armija ljudi koja neumorno radi da bismo kroz krizu prošli što bolje i brže. Poštujući mere predostrožnosti ispunjavamo obaveze prema našim poslovnim partnerima, ali i prema potrošačima. Biti lider znači biti najbolji i kada je teško.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Nelt

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE