Kako su poznati brendovi opisali 2020. u JEDNOJ REČI
Niko ne poznaje Tviter bolje od Tvitera. Ali ko je mogao da predvidi da bi jednostavan tvit od četiri reči mogao da dobije više od 120.000 odgovora, 123.000 retvitova i 270.000 lajkova?
Sve je počelo u četvrtak, 3. decembra, kada je zvanični Tviter nalog zatražio od svojih pratilaca da opišu „2020 u jednoj reči“ – ostalo je istorija.
2020 in one word
— Twitter (@Twitter) December 3, 2020
Hiljade korisnika se uključilo, a desetine svetski poznatih brendova pridružile su se na najbolji način navodeći najsmešnije i najgore moguće iskustvo iz svoje sfere kao opis odlazeće godine.
Od Youtube-ovog „odjavljivanja“ do Adobe-ovog „Ctrl + Z“ i LEGO-vog „auć“ pored slike lego kockice.
Donosimo vam nekoliko najboljih odgovora omiljenih brendova:
Ctrl + Z
— Adobe (@Adobe) December 3, 2020
Gulag
— Call of Duty (@CallofDuty) December 3, 2020
Edit
— Grammarly (@Grammarly) December 3, 2020
01110011 01101011 01101001 01110000
— IBM (@IBM) December 3, 2020
Ouch.🦶 pic.twitter.com/UplfEg2iii
— LEGO (@LEGO_Group) December 3, 2020
Unsend
— Messenger (@messenger) December 4, 2020
404
— Microsoft Edge (@MicrosoftEdge) December 3, 2020
Mute 🔇 pic.twitter.com/VoRrtQPaAf
— Viber (@Viber) December 3, 2020
DELETE
— Windows (@Windows) December 3, 2020
Unsubscribe
— YouTube (@YouTube) December 3, 2020
Unstable
— Zoom (@zoom_us) December 3, 2020
whyyyyyyyyyyyyyy?
— Netflix (@netflix) December 3, 2020
cardio
— Gymshark (@Gymshark) December 3, 2020
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay