Kako su poznati brendovi opisali 2020. u JEDNOJ REČI

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako su poznati brendovi opisali 2020. u JEDNOJ REČI

    Niko ne poznaje Tviter bolje od Tvitera. Ali ko je mogao da predvidi da bi jednostavan tvit od četiri reči mogao da dobije više od 120.000 odgovora, 123.000 retvitova i 270.000 lajkova?

    Sve je počelo u četvrtak, 3. decembra, kada je zvanični Tviter nalog zatražio od svojih pratilaca da opišu „2020 u jednoj reči“ – ostalo je istorija.

    Hiljade korisnika se uključilo, a desetine svetski poznatih brendova pridružile su se na najbolji način navodeći najsmešnije i najgore moguće iskustvo iz svoje sfere kao opis odlazeće godine.

    Od Youtube-ovog „odjavljivanja“ do Adobe-ovog „Ctrl + Z“ i LEGO-vog „auć“ pored slike lego kockice.

    Donosimo vam nekoliko najboljih odgovora omiljenih brendova:

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE