Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kakva veze ima količina pice sa rezultatima poslovnog sastanka?

    Direktor kompanije „Amazon“ Džef Bezos smatra da ako dve pice nisu dovoljne da nahrane sve prisutne, onda je na poslovnom sastanku previše ljudi i on neće „dati dobar rezultat“.

    Biznismen Elon Mask smatra da sastanke treba održavati samo kada su zaista potrebni, a ističe da ljudi koji nemaju šta da doprinesu sastanku ne treba ni da mu prisustvuju.

    Pojedini zaposleni njegovo pravilo prihvataju sa negodovanjem, dok sa druge strane poslodavci ističu da su sastanci skupi jer, na primer, deset inženjera na sastanku mogu kompaniju da koštaju i do hiljadu dolara po satu.

    Članovi Upravnog odbora Srpske asocijacije menadžera (SAM) Dragan Popović, Olga Svoboda i Biljana Bogovac ocenili su da je u savremenom svetu sastanak jedna od osnovnih formi poslovne komunikacije, a da bi bio uspešan neophodno je da bude dobro pripremljen i da se unapred zna njegova svrha.

    Oni su za Radio televiziju Srbije istakli da je „zdravo“ imati četiri do pet „ozbiljnih“ sastanaka dnevno, jer zbog vremena za pripremu oni čine veliki deo dnevnog posla.

    Kako su se saglasili, veština dobrog vođenja sastanka kome prisustvuje više ljudi je da se nađe način da svi budu „uključeni“ i da se svi „čuju“.

    A sastanci će biti efikasni samo ako su svi učesnici pripremljeni i dobro organizovani.

    Uspešan sastanak bi trebalo da se završi zaključkom, podelom aktivnosti i „korakom ka ciju“.

    Kazali su da su ljudi opušteniji na sastancima uz hranu i piće, ali da o tome treba posebno voditi računa jer nekome to može odgovarati, a nekome ne.

    Iako je, kako su rekli, ranije bilo u redu javiti se povremeno na telefon u toku sastanka, iskustvo im govori da se „izgubi fokus“ sagovornika ako se koristi mobilni telefon.

    Naravno, kako su zaključili, sve zavisi od cilja sastanka, dužine trajanja i njegove svrhe.

    Izvor: RTS, YouTube, BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE