Kakve vizuelne i tekstualne sadržaje publika stvarno voli i kako na to utiče marketing - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kakve vizuelne i tekstualne sadržaje publika stvarno voli i kako na to utiče marketing

    Content Experience počinje za dva dana. U beogradskom hotelu Metropol, 3. i 4. oktobra agencija Represent Communications će okupiti vodeće stručnjake koji će razmeniti ključne ideje o content i digital marketingu.

    Između ostalih predavača, Marijana Agić Molnar, direktorka GfK za Adriatik regiju će sa kolegom Goranom Tintorom, odgovornim za digitalna istraživanja GfK u istom regionu, pokazati niz zanimljivih i korisnih podataka o stvarnim navikama potrošača. Šta oni zaista vole, kako reaguju, kakvo im je ponašanje i gde su razlike između Srbije, regiona i drugih zemalja.

    Temu će posebno začiniti intervju sa tvorcima portala Njuz.net koji se pitaju „news“ protiv marketinga.

    Kakav je uticaj i snaga vizuelnog sadržaja, govoriće Slavimir Stojanović, alijas Futro – grafički dizajner i vizuelni umetnik iz Beograda. Bivsi fudbaler i sampion diskoteka, u grafičkom dizajnu je više od 30 godina, sakupivši usput preko 300 međunarodnih dizajn i advertajzing nagrada, radeći za to vreme na sopstvenom lajfstajl brendu Futro. Njegov rad je predstavljen u dizajn publikacijama i knjigama širom sveta, uključujući Taschenovu knjigu Savremeni grafički dizajn. Njegovi projekti su deo kolekcija u Muzeju Pompidu u Parizu, u Muzeju umetnosti i reklame u Hamburgu, u Muzeju plakata u Varšavi, Muzeju savremene umetnosti u Novom Sadu i u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu gde je nedavno održana njegova retrospektivna izložba pod nazivom Komplikuj jednostavno.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE