Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kesiću nestalo osam minuta, neka se javi pošteni nalazač

    Gledaoci emisije „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ neprijatno su iznenađeni činjenicom da epizode jednog od najgledanijih serijala na domaćim televizijama traju sve kraće.

    Kesić i ekipa Njuz neta poručili su da oni nisu krivi za to, te da se zainteresovani sa pitanjima o dužini emisije obrate nadležnima na O2. U odgovoru koji je zatržio list „Danas“ navedeno je da je to interna stvar televizijske kuće u koju se ne treba mešati.

    „Minutaža odnosno trajanje emisija, broj i raspored reklamnih blokova, i programska politika generalno, interna je stvar kuće, baš kao što su tiraž, broj strana, količina i raspored oglasa u listu Danas, te uređivačka politika Vaše cenjene kuće u koju se mi ne mešamo. Trebalo bi da vam je poznato da emisija „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ traje upravo onoliko koliko stoji u nazivu – poručili su Danasu iz TV O2.

    Neposredno pred emitovanje 118. epizode u subotu uveče, na zvaničnoj Fejsbuk stranici „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ stajalo je sledeće obaveštenje:

    „Dragi prijatelji, večerašnja 118. epizoda počinje u 21h. Od srca vam je preporučujemo. Epizoda traje 40 minuta. Nažalost, televizija O2 nam nije dozvolila da trajemo duže od 32 minuta, tako da se ne čudite ako vam se bude učinilo da tu nešto fali. I fali, osam minuta koje smo morali da isečemo. A pitanja „zašto je emisija ove sezone skraćena“ koja upućujete našoj ekipi, bolje uputite našoj televiziji. Oni će svakako znati zbog čega se njihova ubedljivo najgledanija emisija, višestruko gledanija od bilo koje druge emisije, skraćuje. Sigurno ima neke logike u odluci da se ukine čitav jedan reklamni blok prepun reklama (koje vas toliko smaraju) i da se televizija liši zarade od tih reklama. Sigurno ima logike i u odluci od pre par godina da se bez obrazloženja ukine repriza emisije, koja je takođe bila gledanija od ostalih emisija i koja je televiziji donosila zaradu od reklama. Ali da ne smaramo više (ko o čemu „24 minuta“ o skraćenju), hvala vam svima što nas gledate, a mi nastavljamo bitku za svaki minut, sekund, milimetar…“, poručila je ekipa emisije.

    Izvor: Danas

    Foto: YouTube screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE