Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Klijent prekršio pravilo jer je – umro

    Kompanija PayPal je kupca koji je umro obavestila da je smrću prekršio njihova pravila i da će zbog toga uslediti tužba, javlja BBC.

    PayPal, popularni sistem za onlajn plaćanja, koji zamenjuje plaćanje kreditnom karticom, obavešten je o smrti kupca Lindsay Durdle koja je preminula od raka, ali je svjedeno poslao saopštenje da njena smrt krši njihova pravila.

    Howard Durdle, suprug preminule Lindsay, je onlajn sistemu plaćanja dostavio kopije potvrde smrti, testament i lične karte.

    Uprkos tome je preminula kasnije dobila na mejl pismo u kojem je navedeno da preduzeću PayPal duguje 3.200 funti (oko 3.600 evra). Napisali su još da su primili obaveštenje o njenoj smrti, zbog čega su prekršena pravila za korišćenje platnog sistema kojim se korisnik složio prilikom kreiranja profila.

    Nakon događaja, kompanija se izvinila zbog incidenta i opisala delovanje kao „neosetljivo“. Pokrenuli su istragu kako bi odredili kako je poruka poslata.

    Durdle je izjavio za BBC da mu je jedan od zaposlenih u PayPalu rekao da za događaj postoje tri moguća scenarija, a to su: da je grešku uzrokovao kompjuterski bag, da je reč o lošem šablonu poruke ili da je ljudska greška. Oni su se obavezali da će slučaj ispitati.

    Izvor: SEEbiz

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE