Ko je momak sa bilborda kampanje #PočinjemIzMeka? - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    Ko je momak sa bilborda kampanje #PočinjemIzMeka?

    Sigurno ste svi videli novu McDonald’s kampanju #PočinjemIzMeka, kojom popularni Mek pokušava da animira mlade ljude da se prijave za posao u Meku i da tako počnu svoju karijeru. Mnogi svetski, ali i domaći direktori velikih kompanija svoju karijeru su počeli u Meku, a o glumcima, pevačima, sportistima da i ne govorimo.

    Ova kampanja je pokrenula mnoge diskusije u javnosti, počevši od toga da je veliki broj ljudi nije razumeo, pa do toga da je hvaljena od strane marketinških i HR stručnjaka, ali i poslovnih ljudi. Jedno od pitanja sa kojim smo se i mi, kao redakcija, susretali bilo je ko su ljudi koji se pojavljuju na bilbordima, TV reklamama i da li oni zaista rade u Meku ili su plaćeni manekeni. Drugo pitanje je bilo kako to da neko ko se predstavlja kao Marko i ima 32 godine „tek počinje” karijeru i zato smo odlučili da pozovemo Marka i da nam on ispriča svoju priču. Proverili smo u kompaniji i saznali da svi ovi mladi ljudi koji su se pojavili u kampanji zaista rade u Meku, neki studiraju, neki imaju neke druge privatne hobije, a jedan od njih je dobio i svog HR kouča, koji će mu pomoći u daljoj karijeri.

    https://www.bizlife.rs/biznis/marketing/da-li-je-srbija-skapirala-kampanju-pocinjem-iz-meka-i-zasto-nije/

    Marko Živković ima 32 godine i on je svoju karijeru u Meku započeo još pre pet godina, kako kaže, kao radnik na obuci. „U Mek sam došao na nagovor drugarice koja je već radila u Meku u Beogradu, a ja sam u to vreme radio u drugoj firmi u Kragujevcu. Završio sam Tehničku gimnaziju u Kragujevcu, pa Višu elektrotehničku školu u Beogradu, ali kada mi je drugarica ispričala šta sve rade u Meku, kakve treninge prolaze, kakvi su finansijski uslovi, mogućnosti za napredovanje, odlučio sam da i ja probam.”

    Marko je prošao sve nivoe do pozicije menadžera u restoranu na Slaviji, a to je izgledalo ovako: „Prvo sam radio kao radnik na obuci, tu sam se upoznao sa svim onim što se u restoranu radi, zatim sam prošao određene treninge komunikacijskih veština i rada sa gostima, rada na kasi, pripreme hrane i postao obučeni radnik, nakon toga sam prošao dodatne treninge i postao trener, što znači da sam ja obučavao nove radnike, i nakon toga sam već dve godine menadžer u restoranu na Slaviji. Sledeći nivoi u restoranu su drugi asistent, prvi asistent i upravnik. Kao menadžer, odgovoran sam da sve u restoranu funkcioniše besprekorno. Pored toga, pravim raspored smena, pravim planove godišnjih odmora, upoznajem nove radnike sa pravilima, očekivanjima, mogućnostima za napredovanje, radnim vremenom, benefitima… Meni mnogo znači što Mek nudi fleksibilno radno vreme, a vidim da većini mladih kolega, pogotovu ako studiraju, to izuzetno znači, jer tako mogu da uklope privatne i poslovne obaveze. Mislim da je malo kompanija koje to nude. Vrlo mi prija što, radeći u Meku, upoznajem različite ljude. Kroz treninge i timski rad, koji je izuzetno važan kod nas, stekao sam samopouzdanje, koje mi koristi ne samo u poslu već i u privatnom životu. U Meku je sve jasno i propisano i tu nema mnogo filozofije, pridržavate se pravila i procedura i onda sve funkcioniše kako treba. U restoranu su svi kao porodica, svi se oslanjamo jedni na druge i zato je timski rad toliko važan. Kroz posao naučiš da procenjuješ ljude i onda je mnogo lakše da komuniciraš sa njima.”

    Pitali smo Marka i da li pored posla, koji je zahtevan i odgovoran, ima vremena i za neke hobije. Kaže da voli da čita, putuje, igra i gleda tenis. A restoran na moru mu je dečački san, za koji se nada da će jednog dana postati java.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: McDonald's, BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE