Kolin Kapernik postao zaštitno lice brenda Najki
Kolin Kapernik, bivši kvoterbek San Franciska koji je izazvao mnoge kontroverze klečenjem tokom himne u znak protesta protiv rasizma, postaje zaštitno lice nove kampanje brenda Najki za tridesetogodišnjicu „Just do it“ krilatice.
Kapernik je bio kvoterbek u Nacionalnoj fudbalskoj ligi (NFL) 6 godina. Izazvao je dosta komentara i varnica kada je kleknuo tokom himne na utakmicama 2016. godine kako bi skrenuo pažnju javnosti na ubistva Afroamerikanaca od strane policije.
Ovakvu vrstu protesta su mnogi podržali, a drugi igrači su ga i prihvatili. S druge strane, Tramp je izjavio da igrači ne poštuju američku zastavu i da ih treba udaljiti iz timova.
Believe in something, even if it means sacrificing everything. #JustDoIt pic.twitter.com/SRWkMIDdaO
— Colin Kaepernick (@Kaepernick7) 03. септембар 2018.
Kapernik je juče na Tviteru okačio svoju crno-belu fotografiju sa logom brenda Najki i sloganom „Just do it“, kao i citatom „Believe in something. Even if it means sacrificing everything“.
Ova kampanja se pojavila samo nekoliko dana pre početka sezone i prve utakmice Nacionalne fudbalske lige u četvrtak.
Serena Vilijams je bila među onima koji su pohvalili reklamnu kampanju kao i igrače: „Mislim da svaki atleta, svako ljudsko biće i definitivno svaki Afroamerikanac treba da budu zahvalni kako Kolin i Erik (igrači) protestuju za veće dobro.“
Izvor: BIZLife, The Guardian
Foto: Tviter