Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kolin Kapernik postao zaštitno lice brenda Najki

    Kolin Kapernik, bivši kvoterbek San Franciska koji je izazvao mnoge kontroverze klečenjem tokom himne u znak protesta protiv rasizma, postaje zaštitno lice nove kampanje brenda Najki za tridesetogodišnjicu „Just do it“ krilatice.

    Kapernik je bio kvoterbek u Nacionalnoj fudbalskoj ligi (NFL) 6 godina. Izazvao je dosta komentara i varnica kada je kleknuo tokom himne na utakmicama 2016. godine kako bi skrenuo pažnju javnosti na ubistva Afroamerikanaca od strane policije.

    Ovakvu vrstu protesta su mnogi podržali, a drugi igrači su ga i prihvatili. S druge strane, Tramp je izjavio da igrači ne poštuju američku zastavu i da ih treba udaljiti iz timova.

    Kapernik je juče na Tviteru okačio svoju crno-belu fotografiju sa logom brenda Najki i sloganom „Just do it“, kao i citatom „Believe in something. Even if it means sacrificing everything“.

    Ova kampanja se pojavila samo nekoliko dana pre početka sezone i prve utakmice Nacionalne fudbalske lige u četvrtak.

    Serena Vilijams je bila među onima koji su pohvalili reklamnu kampanju kao i igrače: „Mislim da svaki atleta, svako ljudsko biće i definitivno svaki Afroamerikanac treba da budu zahvalni kako Kolin i Erik (igrači) protestuju za veće dobro.“

    Izvor: BIZLife, The Guardian

    Foto: Tviter

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE