Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija Lidl Srbija se priključila inicijativi UN za osnaživanje žena

    U okviru globalne inicijative za poboljšanje položaja žena na radnom mestu, kompanija Lidl Srbija potpisala je „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs), čime se i javno obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, kao i tamo gde njeno poslovanje može da ima uticaj.

    Telo Ujedinjenih nacija za rodnu ravnopravnost i unapređenje položaja žena (UN Women) i Globalni sporazum Ujedinjenih naroda (UN Global Compact) predstavili su „Principe za osnaživanje žena“ 2010. godine, i to kao prvu svetsku inicijativu koja za cilj ima promovisanje i jačanje uloge žena u poslovnom okruženju.

    Dokument obuhvata sedam osnovnih principa koji daju smernice kompanijama u promovisanju rodne ravnopravnosti:

    1. Uspostavljanje kulture korporativnog liderstva po principu jednakosti.

    2. Fer ophođenje prema svim ženama i muškarcima na poslu – poštovanje i podržavanje ljudskih prava i zabrana diskriminacije.

    3. Obezbeđivanje zdravlja, sigurnosti i blagostanja svih zaposlenih.

    4. Promovisanje obrazovanja, obuke i profesionalnog razvoja za žene.

    5. Promovisanje preduzetništva među ženama, zahtev za jačanjem uloge žena kod kompanija u lancu nabavke i poštovanje dostojanstva žena u prenošenju poruka.

    6. Promovisanje rodne ravnopravnosti kroz inicijative i zalaganje u zajednici.

    7. Merenje i javno izveštavanje o napretku kompanije u oblasti rodne ravnopravnosti.

    Svoju „Izjavu o namerama“, koja se odnosi na oblast WEPs, kompanija Lidl Srbija je objavila na zvaničnom sajtu.

    Jednake prilike za sve – Lidl je već uveliko na tom putu

    Lidl Srbija neguje uverenje da su jednake prilike za sve zaposlene i poštovanje različitosti glavni elementi dugoročnog uspeha, pa u skladu sa time već primenjuje većinu potpisanih WEPs principa i nastavlja da ih razvija kao važan deo u okviru svoje strategije održivog poslovanja „Za bolje sutra“.

    Veliki broj zaposlenih ove kompanije čine žene na rukovodećim pozicijama na nivou srednjeg i višeg menadžmenta, a svim ženama, nevezano za poziciju na kojoj rade, pruža se posebna podrška u planiranju proširenja porodice, kroz prilagođene pakete zdravstvenog osiguranja.

    U Lidlu, svakom zaposlenom se nude jednake poslovne prilike. Standardizovane platne strukture se zasnivaju na objektivnim kriterijumima kao što su profesionalno iskustvo, kvalifikacije i veštine, čime se isključuje mogućnost diskriminacije na osnovu pola. Pored toga, svakom zaposlenom se po principu jednakosti, ukazuju mogućnosti za razvoj i napredak, kao i za sticanje stručnih znanja.

    Iz kompanije Lidl Srbija naglašavaju da osnovu za ovaj korak i potpisivanje internacionalno značajnog dokumenta predstavlja želja kompanije da nastavi da aktivno doprinosi promociji i unapređenju položaja žena na radnom mestu i u široj društvenoj zajednici.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Komentari

    • Mriko

      Kako jednaka pravila za sve kad je potpisano da se osnazuju SAMO zene? Ideoloski feminizam ne spava.

    • Vili

      Šta sa platama koje se isplaćuju radnicima koji su samo na platnom spisku, na posao i ne dolaze!? Naravno u pitanju je državna ustanova. Možda treba odviti sijalicu u Srbiji, po gašenju svetla, da se ne desi da je neko upali ponovo.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE