Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija Nectar prva prijavila proizvode za žig “čuvarkuća”

    Domaća kompanija „Nectar“ iz Bačke Palanke prva je prijavila svoje sokove „ariljsku malinu“ i „oblačinsku višnju“ za dobijanje žiga „čuvarkuća“ Privredne komore Srbije.

    Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, je prilikom posete „Nectaru“, zajedno sa direktorom te kompanije Mihailom Jankovićem, pozvao ostale privrednike koji proizvode kvalitetne proizvode od domaćih sirovina da učestvuju u projektu „Stvarano u Srbiji“.

    „Moram da priznam da sam zaista priželjkivao da Nectar bude među prvima, ako ne i prvi, koji se prijavio da dobije žig koji zaslužuje, jer je tokom godina ova kompanija pokazala da čuva našu zajedničku kuću, ovu zemlju, i da na najbolji način, ne samo afirmiše domaće proizvode, već kreira čitav lanac vrednosti, od čoveka koji pravi i proizvodi na poljoprivrednom dobru, do svih onih koji su uključeni u proizvodnju i preradu, transport i izvoz, što nije vidljivo kada kupujete neki sok“, izjavio je Marko Čadež.

    On je istakao da je ideja „čuvarkuće“ nastala na osnovu vizije osnivača „Nectar“ kompanije.

    Kada smo razvijali ovu ideju meni je u glavi bio Slobodan Radun, čovek koji je napravio i osnovao ovu firmu, i koji je za Srbiju uradio mnogo. Njegova vizija bila je da nije svejedno šta kupujete, da li kupujete jabuku u Vladičinom Hanu ili je uvozite iz Poljske, kao i da je važno da sok koji kupite ima vrednost koju su stvarale stotine ljudi ovde u Srbiji.

    „Pozdravljamo odličnu inicijativu koja se poklapa i sa našim naporima da stvorena dodata vrednost ostane u Srbiji i zato smo prvog dana prijavljivanja, podneli prijavu. Nectar je domaća, porodična kompanija i fokusirana je na domaće voće kroz saradnju sa preko 10.000 farmera i imamo najveće kapacitete prerade voća u celom regionu. Važno je da se svi uključimo u ovu akciju jer će korist takve podrške za privredu Srbije, ali i sve građane, biti zaista velika. Ako pogledamo primer samo naše industrije, od domaćeg soka koji se proizvodi od domaćih sirovina, 85 odsto vrednosti ostaje u Srbiji (lokalne plate, porezi, domaća sirovina, lokalne usluge, maloprodaja), dok kod uvoznog soka samo 25 odsto njegove vrednosti ostaje u Srbiji. Želimo da se žig „čuvarkuća“ nađe na što većem asortimanu naših proizvoda, a već smo podneli prijave za naše sokove ‘ariljsku malinu’, ‘oblačinsku višnju’ i podnećemo prijave za jabuku, breskvu ali i domaći ‘tomatello’ pasirani paradajz i džemove“, izjavio je Mihailo Janković, direktor Nectar kompanije.

    Privredna komora Srbije pokrenula je akciju „Stvarano u Srbiji“, usmerenu na podršku domaćim proizvodima i proizvođačima, kao i na jačanje svesti potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Firme koje žele da njihovi proizvodi ponesu žig „čuvarkuća“, od 16. juna mogu da se prijave Privrednoj komori Srbije. Detaljnije informacije na portalu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE