Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Korišćenje beskontaktnih plaćanja u Srbiji poraslo za 154 odsto u odnosu na 2017. godinu

    Srbija se nalazi iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu, pokazalo je novo Masterkard istraživanje.

    Kako je saopšteno, to istraživanje pokazuje da je u roku od godinu dana, korišćenje beskontaktnih plaćanja u Evropi u proseku poraslo za 97 odsto.

    Podaci iz avgusta ove godine pokazuju da je broj beskontaktnih transakcija u Evropi, u odnosu na početak godine, porastao za 45 odsto u proseku, dok su srpski potrošači plaćali prislanjanjem kartice u većoj meri, te je rast broja beskontakntih plaćanja 57 odsto.

    U isto vreme, vrednost beskontaktnih transakcija u Srbiji se povećao za 31 odsto, što je takođe iznad evropskog proseka od 21 odsto, što je još jedan pokazatelj da su potrošači u Srbiji usvojili beskontaktna plaćanja.

    Sistemi javnog prevoza u Evropi su glavne oblasti koje podstiču dalji rast broja beskontaktnih transakcija jer omogućavaju brže plaćanje i veću sigurnost – i u ovom segmentu, Srbija prati evropska tržišta.

    Direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine Jelena Ristić rekla je da se još jednom pokazalo da potrošači u Srbiji cene brza, sigurna i praktična platna rešenja kao što je Mastercard beskontaktna tehnologija.

    „U 10. godina svog postojanja na tržištu, korišćenje beskontaktnih plaćanja se povećalo za ogromnih 154 odsto u poređenju sa prošlom godinom tako da nesumnjivo možemo reći da korisnici kartica u Srbiji su spremni da krenu dalje ka modernoj budućnosti digitalnih plaćanja, a zajednički je zadatak institucionalnog i javnog sektora da omoguće taj razvoj“, istakla je Ristić.

    Najnoviji podaci takođe pokazuju da se širom Evrope drastično menjaju potrošačke navike u smeru beskontaktnih tehnologija, pa neke zemlje kao što je Poljska gde je udeo beskontaktnih transakcija već preko 80 odsto služe da utabaju stazu ostalim tržištima.

    Jasno je da Evropa predvodi beskontaktnu revoluciju jer potrošači tragaju za brzim i praktičnim platnim metodama u koje veruju, navodi se u saopštenju.

    „Evropa je lider u beskontaktnim plaćanjima i ono što je zajedničko svim zemljama, bez obzira na stopu razvoja ekonomije i privrede, je da potrošači prihvataju modernu beskontaktnu tehnologiju. U sve većoj meri vidimo da različita evropska tržišta usvajaju ovu tehnologiju, a da potrošači imaju poverenja u nju“, izjavio je predsednik kompanije Masterkard za Evropu Havijer Perez.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE