Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    KOZMETIČKI DIV izbacuje reči poput „IZBELJIVANJE“ iz opisa proizvoda

    Grupa L’Oreal odlučila je da povuče neke izraze, poput „izbeljivanje“ i „osvetljavanje“ iz opisa nekih svojih kozmetičkih proizvoda namenjenih za negu kože, saopštila je ta grupa u kontekstu svetske mobilizacije protiv rasizma.

    „Grupa L’Oreal odlučila je da povuče reči belo i izbeljivanje (white/whitening) i svetlo i osvetljavanje (light/lightening) iz svih proizvoda za negu kože“, navedeno je iz ove kompanije.

    Antirasistički pokret, pokrenut posle smrti Afroamerikanca Džordža Flojda u Mineapolisu gde ga je beli policajac ugušio tokom hapšenja, primila je takve razmere da su mnoge kompanije odlučile da menjaju neke svoje propise.

    Prošle nedelje je Hindustan Unilever, indijski i bangladeški odsek anglo-holandske firme Unilever (UL), najavila da će prestati da koristi reč „posvetljavanje“na svojim proizvodima za negu kože“ Fair and Lovely“.

    Iz Unilevera je objašnjeno da je razlog bio da se krene ka „inkluzivnijoj viziji lepote“.

    Johnson & Johnson (JNJ) takođe su nedavno objavili su da su prekinuli dve linije proizvoda za negu kože koje na svojim etiketama sadrže reč „posvetljavanje“ iz istih razloga.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE