Kozmetika: Tri kompanije postale pravi hit u doba korone

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kozmetika: Tri kompanije postale pravi hit u doba korone

    Tokom pandemije i mera izolacije koje su svi zagovarali većina populacije koja koristi kozmetiku nije imala potrebu za šminkom, ili je prosto želela da odmori svoje lice.

    Samim tim, prodaja preparata za ulepšavanje je opala za 14 odsto, ali je zato prodaja kozmetike za negu kože porasla je za 11 odsto, navodi NDA, firma za istraživanje tržišta koja prati trendove potrošača, piše Seebiz.

    Nekoliko je kozmetičkih kompanija ostvarilo pravi porast prodaje otkako je svetom zavladala pandemija koronavirusa.

    TULA Skincare je kompanija koja je uprkos pandemiji uzrokovanoj koronavirusom zabeležila rekordnu prodaju u aprilu ove godine. Time je postigla porast od fantastičnih 400 odsto u odnosu na prethodnu godinu i ostvarila najveću dobit u svojoj šestogodišnoj istoriji.

    Glavna izvršna direktorka kompanije, Savannah Sachs, navela je da su uvideli stvarno veliku potražnju u celom svetu, a ona smatra da je to zbog toga što većina stanovištva vreme provodi kod kuće i svi žele više da ulažu u lepotu i zdravlje, pogotovo u lepotu kože.

    Kompanija je osnovana 2014. godine i ubrzo je stekla popularnost zbog sastojaka koje koriste pri proizvodnji svojih proizvoda. Oni su uglavnom bez toksičnih hemikalija, bez parabena i sulfata što je izrazito važno za kvalitetne proizvode i kvalitetnu negu kože.

    Kompanija je objavila da se prodaja njihovih kozmetičkih proizvoda utrostučila, kao i da se pojavio veliki broj novih korisnika, koji prvi put ulažu u negu svoje kože i kupovinu takvih proizvoda. Uglavnom su to osobe mlađe od 35 godina, a na njihove proizvode su uglavnom naišli putem društvenih mreža preko kojih TULA ima izrazito veliku moć.

    TULA nije jedina koja je stekla popularnost 

    Biossance proizvodi liniju preparata za negu kože i stekla je masovnu popularnost svojim proizvodima na bazi biljnih sastojaka. U proteklih 30 dana, kompanija saopštava da je njihova Instagram stranica stekla više od 22.000 novih pratilaca.

    Još jedna kultna linija za negu kože takođe je zabeležila eksplozivan rast putem društvenih mreža, dobivši 62.000 novih Instagram pratilaca u aprilu. U pitanju je Drunk Elephant.

    Uprkos velikoj potražnji, i TULA se poput ostalih dobavljača susreće s problemom isporuke, koja se zbog stroge mere socijalnih distanci i smanjenog kapaciteta broja zaposlenih unutar skladišta, sada vrši na dve nedelje, a inače su se proizvodi dostavljali u roku od 24 sata.

    Izvor: SEEbiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE