Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kupovina u Srbiji skočila za DVE MILIJARDE dinara

    Domaćinstva u Srbiji su od 24. februara do 15. marta na hranu, piće, ličnu negu i kućnu hemiju potrošila dve milijarde dinara više nego u istom periodu prošle godine, saopštio je Panel domaćinstava.

    Toaletni sapun je postao jedan od najtraženijih proizvoda u Srbiji, odmah iza šećera i brašna, navodi se u saopštenju.

    Vodeći trgovinski lanci u Srbiji povećali su svoja tržišna učešća u ove tri nedelje, uz rast potrošnje domaćinstava od 20 odsto, a trgovačke marke su zabeležile veću stopu rasta nego brendirani proizvodi.

    U „korona kupovinama“ učešće artikala kupljenih na promociji se umanjilo, pokazuju rezultati istraživanja, koja navode i da mlađa domaćinstva nisu pribegavala kupovinama zaliha, ni približno onoliko koliko su to činila starija domaćinstva.

    Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili na zalihe, nego domaćinstva u istočnoj i južnoj Srbiji.

    Najveći rast zabeležen je u grupi neprehrambenih proizvoda, proizvoda za ličnu negu i higijenu i proizvoda za čišćenje u domaćinstvu, dok sa druge strane potrošnja domaćinstava na pića pokazuje trend opadanja u analiziranom periodu.

    Ubedljivo najveći rast, veći od 70 odsto, beleže brašno, šećer i toaletni sapuni, potom sledi smrznuto povrće, konzervirana tuna, jaja, toaletni papir, testenina, smrznuto pecivo i jestivo ulje.

    Izvor: Danas, FoNet

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE