La Roche-Posay poziva na podizanje svesti o rastućem problemu javnog zdravlja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    La Roche-Posay poziva na podizanje svesti o rastućem problemu javnog zdravlja

    Dve milijarde ljudi na svetu pati od problema sa kožom. To je više od četvrtine svetskog stanovništva! Ova brojka je zapanjujuća, a ipak uglavnom nepoznata. Osim toga, sve veći broj istraživanja pokazuje da ovi problemi sa kožom mogu uticati na kvalitet života: na dobrobit, samopouzdanje, društvene interakcije i ostalo. Za La Roche-Posay, brend za negu kože broj jedan u svetu koji preporučuju dermatolozi[1], vreme je za akciju! Vreme je da udružimo snage i podignemo svest kao nikada ranije i pokažemo da dermatologija zaista može promeniti živote.

    Brend La Roche-Posay, koji više od 40 godina zajedno sa dermatolozima predano radi u rešavanju problema sa kožom, ide korak dalje. Brend je 24. novembra održao svoj prvi događaj uživo širom sveta koji je posvećen problemima sa kožom i kvalitetu života. Ovaj događaj je na DermLive mreži okupio 5000 gostiju, dermatologa, lekara, pacijenata, novinara i uticajnih osoba iz više od 80 zemalja sa jednim jednostavnim ciljem: predstaviti svetski pokret kojim se naglašava ovaj potcenjeni problem javnog zdravlja i koji podržava dermatologiju koja svakodnevno menja živote! U znak podrške, brend je sproveo globalni stručni pregled kože i kvaliteta života, prikupljajući sva postojeća znanja o uticaju problema sa kožom kao što su akne, ekcem i nuspojave na koži uzrokovane lečenjem karcinoma. Brend će takođe pretpremijerno predstaviti svoju prvu kampanju i podeliti svoja najnovija stručna postignuća i dermatološke inovacije u nezi kože koje će promeniti živote ljudi. U ovoj borbi za bolji život svi igraju određenu ulogu.

    Pridružite se pokretu na društvenim mrežama

    #skinismorethanskin #lifechangingdermatology #larocheposay

    PROBLEMI S KOŽOM I KVALITET ŽIVOTA:

    VELIKI I RASTUĆI PROBLEM JAVNOG ZDRAVLJA

    Brojke govore same za sebe. U svetu od ekcema pati 165 miliona dece, 40 % odraslih žena ima akne, svaka druga osoba će 2050. imati alergije, dijagnoza karcinoma sve je više, sa nuspojavama na koži u 8 od 10 slučajeva… Svuda u svetu se problemi sa kožom danas predstavljaju kao veliki i rastući, a ipak ostaju potcenjeni.

    Takođe, istraživanja pokazuju da problemi sa kožom mogu promeniti vaš svakodnevni život.

    EKSKLUZIVNI STRUČNI PREGLED BRENDA LA ROCHE-POSAYNedostatak sna, manjak samopouzdanja, teskoba, socijalna fobija… To su samo neki primeri uticaja koji prema najnovijim kliničkim ispitivanjima problemi sa kožom poput akni ili ekcema imaju na kvalitet života. Brend La Roche-Posay sproveo je 2020. godine ekskluzivni stručni pregled u svrhu jasnijeg razumevanja uticaja problema sa kožom na kvalitet života. Šesnaest godina nakon prvog istraživanja brenda o kvalitetu života (2006.) saznanja su vrlo jasna: problemi sa kožom se ne tiču samo kože. Problemi sa kožom mogu imati snažan uticaj na dobrobit, svakodnevni život te izostajanje iz škole ili sa posla.

    KLJUČNE BROJKE I SAZNANJA

    • 46 % pacijenata koji boluju od akni će verovatnije razviti tešku depresiju nego pacijenti koji ne boluju od akni
    • 50 % pacijenata koji boluju od akni se samoizoluju
    • 79 % pacijenata koji boluju od ekcema prijavljuje izostanak sa posla zbog svog stanja
    • 47 % do 60 % pacijenata koji boluju od ekcema prijavljuje poremećaj spavanja
    • 80 % pacijenata koji boluju od karcinoma pati od nuspojava na koži

    Brend La Roche-Posay udružio se 2020. godine sa neprofitnom organizacijom GlobalSkin koja se sastoji od udruga pacijenata s bolestima kože širom sveta. GlobalSkin i La Roche-Posay dele zajedničke ciljeve u podržavanju dermatologije i davanju većeg značaja mišljenju pacijenata. Organizacija GlobalSkin razvila je revolucionarni globalni istraživački projekat pod nazivom Globalno istraživanje utjecaja na pacijente koji pate od dermatoloških bolesti. Cilj projekta je izmeriti globalni uticaj psiholoških oboljenja koja nastaju usled dermatoloških bolesti, uz pomoć razvoja i upotrebe novog i inovativnog uređaja za merenje. Brend La Roche-Posay izuzetno je ponosan što je zvanični sponzor projekta.

    „Bez obzira na to jesu li veliki ili mali, problemi sa kožom danas predstavljaju pitanje javnog zdravlja”, kaže Laetitia Toupet, globalna predsednica brenda La Roche-Posay. „Skloni smo potcenjivanju uticaja koji problemi sa kožom mogu imati na živote ljudi. Zbog toga je brend La Roche-Posay oduvek sarađivao s dermatolozima i usmeravao znanje prema napretku u svrhu razvoja najboljih dermatoloških rešenja za negu kože koja menjaju živote ljudi!”

    [1] Izvor: anketa o dermokozmetičkom tržištu koju su proveli IQVIA i drugi partneri (Ipsosm TNS) u razdoblju od septembra 2017. do avgusta 2018. među dermatolozima u 62 zemlje

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE