Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    LIČNOST NEDELJE: Andrej Jovanović

    Kada se velike kompanije poput Koka-Kole zainteresuju, onda je to siguran znak da ste obavili dobar posao.

    Kada je reč o ekonomiji i preduzetništvu, vest koja je obeležila proteklu nedelju je to da je Koka-Kola kupila čuveni srpski brend „Bambi“ za 260 miliona evra.

    Iza uspeha koji je privukao pažnju svetskog giganta stoji Andrej Jovanović, direktor kompanije „Moji brendovi“.

    Ovo nije put da Jovanović „ima posla“ sa velikim brendovima. Pre 11 godina prodao je srpski čips, kompaniju „Marbo“, „Pepsiju“.

    Za simbol srpske konditorske industrije, požarevački „Bambi“ bilo je više zainteresovanih  multinacionalnih kompanija.  Bez sumnje „Bambi“  „i plazma“ su „ikonik“ brend Srbije i regiona.

    „Pre četiri godine smo akvizicijom došli do ‘Bambija’, izabrali smo prioritete i fokus stavili na to šta želimo da stvorimo do toga“, rekao je Jovanović koji je zahvalio menadžmentu jer je, kaže, „takva ljubav prema kompaniji retko viđena“.

    Ovaj uspešni biznismen, a nekada hokejaš, kaže da je prodaja „Bambija“ timski rezultat.

    „Uspeli smo da izanimiramo najveće kompanije na svetu, a definitivno nekoga ko nije bio u toj branši. Poslednja dva dana pokušavam da to uporedim sa sinergijama koje ‘Koka-Kola’ donosi regionu i svima nama i daje priznanje da i kod nas mogu da se proizvedu tako kvalitetni brendovi, da ih neko preopozna i preuzme kompaniju, da ‘plazma’ može da se pojavi na svim rafovima možda celog sveta“, ukazao je Jovanović za RTS.

    „Bambi“ je u njegovim rukama postigao vrhunac. Najviše je napredovao izvoz, naročito u regionu.

    PONOSAN LOKALNI PREDUZETNIK

    „Uvek pokušavam da kažem da sam ponosan lokalni preduzetnik. Znam kako funkcioniše tržište, mogu li iskorak da napravim i da se proizvod pojavi na polici u Americi? To je zadatak koji je finansijski teško ostvariv. Na ovaj način, svim svojim raspoloživim kapacitetima ‘Koka-Kola’ može to da uradi“, ukazao je Jovanović.

    Ističe da se reputacija gradi ispunjavanjem obećanog.

    „Kada izgradite ime i proširi se glas o vama da radite kako treba, da ispunjavate obećano, vi gradite reputaciju. To je olakšalo proces u ‘Bambiju'“, naveo je Jovanović. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE