"Lider nesvesno definiše i stil oblačenja ostalih"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Lider nesvesno definiše i stil oblačenja ostalih”

    Tajna stila uspešnih poslovnih ljudi

    Modni stručnjak i popularno TV lice, Klinton Keli je jednom rekao: „Kako se oblačite govori ostatku sveta kako očekujete da vas tretiraju“.

    U protekloj deceniji ( a pogotovo u prethodne dve godine), poslovni stil odevanje se drastično promenio. Odela i dugmad za manžetne su još uvek prisutna u kancelarijama banaka, konsultantskih kuća ili advokatskih kancelarija dok, farmerke, majice i patike možete videti po hodnicima uspešnih IT kompanija. Oblačenje za uspeh (dress to sucess) u različitim poslovnim okruženjima je veština koja se može i treba usavršavati, što se posebno odnosi na one koji su na početku karijere. Iako vaše veštine i iskustvo svakako predstavljaju ključne sposobnosti koje posedujete kao profesionalac, sposobnost da se dobro predstavite je takođe vitalni deo stvaranja snažnog prvog utiska.

    Roberto Baressi je uspešna domaća kompanije, na čijem čelu se nalaze žene i za njih  su košulje porodični posao. Ono što je njihov otac započeo, njih dve su hrabro preuzele i svakog dana daju sve od sebe da pokažu da je to bila mudra odluka, jer zaista vole svoj posao a njihovo znanje, iskustvo i umeće rastu već gotovo trideset godina. Kažu da žele da prate karakter svojih klijenata i zajedno sa njima kreiraju uspeh.

    Kako poslovna kultura i trendovi nastavljaju da se razvijaju, praćenje stilskog bontona postaje relevantnije nego ikad; a kako biznis okruženje postaje sve konkurentnije, ostavljanje „ubistvenog“ prvog utiska postaje potrebnije nego ikad. Jedan od ključnih komada u garderoberu svakog uspešnog muškarca svakako je bela košulja, a o tome koliko ona doprinosi uspehu i samopouzdanju, ali i o poslovnom stilu uspešnih muškaraca u ovom broju BIZLife magazina razgovarali smo sa brend ambasadorima kompanije „Roberto Baressi“. Među njima kao jedan od ambasadora našao se i  Miloš Nedeljković, Executive board member, CTO/COO Digital, Sberbank Srbija

    • Koliko su prethodne dve, „pandemijske” godine promenile način na koji se oblačimo za posao? Možemo li da očekujemo da „biznis kežual” postane standard u odevanju?

    Pandemija je značajno promenila većinu aspekata naših života, uključujući i način na koji radimo, naše prioritete i stavove. Rad od kuće je postao uobičajen, a „kežual” je postao prihvaćen i u najkonzervativnijim industrijama, poput bankarstva – što me raduje. „Biznis kežual” je tokom pandemije postao deo svakodnevice i kulture poslovnog odevanja i siguran sam da će tako ostati i nakon pandemije.

    • Gde vi nalazite inspiraciju za oblačenje?

    Inspiraciju sam, srećom, odavno pronašao i od tada mi je nekako sve lako. Tako je i sa oblačenjem.

    • Imate li u svom ormanu neki neobičan komad garderobe?

    Neobični komadi mi uvek privuku pažnju prilikom kupovine i lako završe u mom ormanu. Volim neobično i originalno.

     

    • Može li (i da li treba) lider da se prepoznaje po stilu oblačenja?

    Lider je uvek prepoznatljiv, zato i nije neuobičajeno da lider nesvesno definiše i stil oblačenja ostalih.

    Stil je, na neki način, stav prema sebi i svom okruženju i često je ne samo odraz karaktera već i namere pojedinca da po tome bude prepoznat u društvu.

    To jeste odlika koja je kod lidera izraženija i zato je prepoznatljivost lidera po stilu oblačenja, zapravo, česta.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE