Lidl Srbija u velikoj akciji čišćenja planina

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl Srbija u velikoj akciji čišćenja planina

    U cilju zaštite i održivog razvoja planinskih područja, kompanija Lidl Srbija je ovog vikenda sprovela akciju čišćenja Kopaonika, kako bi se sakupio otpad koji ugrožava samu prirodu ove planine i narušava njen izgled. U saradnji sa spasiocima Gorske službe spasavanja očišćeni su urbani centri, kao i delovi oko i ispod žičara, a sakupljeni otpad dalje će procesuirati partner akcije Ekostar Pak, koji je specijalizovan za odlaganje otpada.

    Kako bi doprineo očuvanju prirodne okoline, budući da je u mnogim prelepim predelima Srbije ona  nažalost zagađena, Lidl je pokrenuo inicijativu čišćenja planina. Tokom ove akcije, koja je održana u subotu 29. avgusta, sakupljeno je 25 džakova, što čini ukupno 45kg otpada.

    Nakon akcije čišćenja na planini Kopaonik planirano je da se ista nastavi i na drugim planinama, a naredne potencijalne destinacije su Stara planina, Fruška gora i Zlatibor.

    “Želimo da doprinesemo zaštiti prirode na taj način što ćemo ovakvim akcijama, ne samo očistiti prirodnu sredinu i planinska područja od otpada, već u saradnji sa našim partnerima GSS-om i Ekostar Pak-om, i dodatno uticati na informisanje i podizanje ekološke svesti građana. Isticanjem odgovornosti svih nas težimo tome da promovišemo zajednički cilj, a to je zaštita životne sredine, pa pozivamo i druge kompanije, volontere i građane da se priključe akcijama čišćenja najposećenijih oblasti u Srbiji”, istakla je Jasmina Šrndić iz sektora za korporativne komunikacije kompanije Lidl Srbija.

    Ova akcija je samo jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa kompanije za implementaciju strategije “REset Plastic”, čija je važna komponenta, između ostalog, i uklanjanje plastičnog otpada. Ekološka strategija “REset Plastic” je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE