Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi trend: Internet lozinka kao deo testamenta

    Digitalna revolucija nepobitno menja svet na različite načine. Prema najnovijim istraživanjima, sve veći broj Britanaca kao jednu od stavki testamenta navodi svoje lozinke za različite sadržaje dostupne na internetu. Pobude za ovakve odluke nalaze se pre svega u želji da porodica i prijatelji sačuvaju njihove lične podatke i nakon njihove smrti, prenosi Daily Telegraph.

    Prema istraživanju Univerziteta u Londonu na ovo se odlučuje svaki deseti stanovnik Velike Britanije. Utvrđeno je da četvrtina Britanaca poseduje muziku i filmove u vrednosti od nekoliko stotina funti koje čuvaju onlajn,a želja im je da njihovi bližnji imaju pristup ovim sadržajima nakon njihove smrti.

    Ljudi takođe ostavljaju u zaveštanjima i svoje lozinke za Fejsbuk ili Flickr, pre svega kako bi onemogućili zloupotrebu svojih podataka. U poslednjih par godina bilo je više slučajeva „kidnapovanja“ Fejsbuk profila onih ljudi koji nisu bili u fizičkoj mogućnosti da održavaju svoje digitalne identitete. Često su profili preminulih na društvenim mrežama, u slučajevima kada porodica nema pristup njima, postajali digitalna svetilišta, ali takođe mogu postati i lak plen spamera.

    Sve je veći broj onih koji žele da neko kontroliše njihove digitalne identite nakon što preminu. Između ostalog žele da omoguće pristup ličnim fotografijama i snimcima svojim najbližim, jer se danas ovi podaci sve češće čuvaju na mreži nego na policama u albumima.

    Advokat Metju Strejn izjavio je za Sky News da sa porastom broja fotografija, knjiga, muzike i sličnih sadržaja koji se čuvaju u digitalnom formatu na internetu, pitanje upravljanja ovim sadržajima kada njihovih vlasnika više nema je iz dana u dan sve značajnije. „Počeli smo da savetujemo klijente na temu digitalnog nasleđa, jer ovo je nešto o čemu ljudi treba da razmišljaju kao odredbi svog testamenta“, naglasio je Strejn.
     
    I.Mihajlović

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE