Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Paleta senki za oči kreirana putem Facebook-a

    Američka kozmetička kuća „Estée Lauder“ izbacila je na tržište specijalnu paletu senki za oči.

    Iako sam proizvod nema ničeg revolucionarnog, ono što je novo i interesantno je način na koji je paleta nastala.

    Prema pisanju francuskog modnog časopisa „Madmoazel“, paleta „Desert Heat“ kreirana je glasovima žena korisnica ovih proizvoda putem Facebook stranice čuvene marke.

    Paleta, koja se sastoji od pet senki različitih nijansi boje peska, košta 47 evra i može se kupiti preko onjaln prodavnice.

    Mnogi predviđaju lepu budućnost ovoj vrsti digitalnog marketinga u kojoj kompanije vode računa o „lajkovima“ svojih klijentkinja.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE