Mercedes uvodi Fejsbuk u automobile
Proveravanje profila na Fejsbuku postala je uobičajena navika za više od 800 miliona korisnika društvenih mreža na internetu, a sada se ta navika proširila i na – automobile.
“Mercedes benz” je uveo Fejsbuk u automobile sa specijalnom verzijom servisa koji je ugrađen u novi telematički sistem automobila, koji će biti predstavljen na “Električnoj potrošačkoj” zabavi u Las Vegasu ove nedelje.
Pristup Fejsbuku u kolima neće biti potpuno isti kao kada se ova mreža koristi putem personalnih kompjutera ili smartfona. Verzija će biti ponuđena u modelima Mercedes “Daimler AG”, a imaće limitirani broj karakteristika, specijalno prilagođen vozačima i fokusiran na lokacije, prijatelje i posao.
Vozač će brzo moći na Fejsbuku da objavi post brzim kucanjem i okretanjem dugmeta. Ako je destinacija već ubačena u automobilski navigacioni sistem, vozač će automatski moći da objavi na Fejsbuku gde se nalazi na putu i koliko mu treba do destinacije.