Britanija zabranila oglas francuske kozmetičke kuće

PinterestFacebookTwitterShare

Britanska Uprava za standarde u reklamiranju ASA ocenila je da je oglas za L’Orealovu kremu protiv bora sa glumicom Rejčel Vajs preteran i da se više ne sme pojavljivati u sadašnjem obliku, prenosi Guardian.
 
 
Slika lica Oskarom nagrađene glumice znatno je izmenjena u postprodukciji tako da „njen ten izgleda glatko i ravnomerno pa tvrdnja o delotvornosti proizvoda dovodi u zabludu”, zaključuju stručnjaci za reklamne standarde.
 
“Industrija lepote i oglašavanje moraju prestati da lažnim prikazima otimaju novac kupcima”, rekla je Džo Svinson, jedna od osnivača kampanje Body Confidence koja je prošle godine ASA-i uspešno prijavila popravljanje fotografija Džulije Roberts i Kristi Turlington u reklamama za puder različitih kompanija.
 
„Studije pokazuju da ljudi od trgovačke marke traže više autentičnosti. Slika može biti poželjna, a da i nije lažirana”, dodala je Svinsonova.
 
Portparol L’Oreala istakao je razočaranje ove kompanije povodom odluke ASA: “Mi ne smatramo da reklama preteruje s učinkom koji se može ostvariti upotrebom tog proizvoda”, prenosi Guardian.
 
ASA je L’Orealu preporučila da se pobrine da “ne bude postprodukcije koja bi pogrešno predstavila rezultate koji se mogu postići upotrebom reklamiranog proizvoda”.