Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je čuveni Pajtonovac uvek imao inspiraciju

    Sajt NewsCred objašnjava da ljudi koji rade u marketingu imaju veoma težak posao jer treba stalno da budu kreativni i osmišljavaju sadržaj kojim će na tržištu biti drugačiji. John Cleese koosnivač čuvene serije Monty Python daje savete koji su njemu pomogli da uvek ima ideje.

    1. Noćni fenomen

    John je primetio da ni jedan njegov profesor nije primetio ni trunku kreativnosti kod njega, čak ni na Kembridžu. Mogao je da glumi ali nije mogao da privuče pažnju onoliko koliko je on to želeo. Shvatio je da mora da stavi na papir načine na koje će ljudima biti smešan i da mora da se suoči sa najvećim problemom, a to je stalno ponavljanje zanimljivosti i nuđenje noviteta publici.

    On priča kako je na studijama pisao smešne priče celu noc ali kako bi se toliko naradio da bi dolazio do trenutka da ne zna šta da uradi sa pričom, a stigao je do pola. Ostavljao bi papire na stolu, odspavao i ujutro skuvao kafu i završio priču. Shvatio je da je tokom noći njegov mozak, za njega nesvesno, radio na kreativnom procesu. Ovaj ’noćni fenomen’ mu je mnogo pomogao.

    2. Inteligentno nesvesno

    Jednom je pišući tekst izgubio papire na kojima je bio najbitniji deo priče. Uzeo je da piše novi da bi nakon par dana našao stare papire. Kada ih je uporedio uvideo je da je nova priča, pisana po sećanju, bila značajno bolja. Najbolji elementi stare priče došli su prirodno dok su novi detalji bili izuzetno osvežavajući.

    Ovaj proces poredi sa, kako kaže, vožnjom kola u utorak. Ponekad pređemo nekoliko kilometara da bismo se tek uključili u proces i počeli da primećujemo detalje. To inteligentno nesvesno vam omogućava da funkcionišete bez fokusa na detalje. Tada radite kao mašina. Uradite sve ponovo jer nikada ne znate šta se može dogoditi ako krenete od nule.

    3. Mozak zeca, um kornjače

    Na kraju, John sumira knjigu Guy Claxton-a ’ Mozak zeca, um kornjače’: povećajte inteligenciju smanjite razmišljanje. U svojoj knjizi on navodi dva načina razmišljanja. Mozak zeca je brz, svrsishodan, jasan, precizan i sadrži analitički način razmišljanja. Um kornjače je spor, meditativan i kreativan. On u knjizi navodi da je za kreativnost potrebno da se spoje vremenska i prostorna linija.

    Foto: you tube, printscreen

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE