Spor oko gledanosti Parade i Montevidea

PinterestFacebookTwitterShare

Producentska kuća “Intermedija netvork” saopštila je danas da je na prvom mestu po gledanosti u regionu njen film “Montevideo, Bog te video”, reagujući time na vest iz kuće “Delirijum films” da je “Parada” pretekla “Montevideo”.

“Delirijum films” je pre dva dana objavio da je “Paradu”, koja se od prošle sedmice prikazuje i na teritoriji Bosne i Hercegovine, kao i već treći mesec u bioskopima Srbije, Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, videlo 520.000 gledalaca i da je “Parada” po ukupnoj gledanosti u regionu prestigla najuspešniji srpski film “Montevideo”.

“Intermedija netvork” danas precizira da, prema podacima srpskih filmskih distributera, koji evidentiraju gledanost na teritoriji Srbije, Crne Gore i Republike Srpske, “Montevideo” ima 516.124, a “Parada” 319.322 gledaoca.

Pošto mnogi gradovi nemaju bioskope, “Intermedija netvork” je organizovala projekcije i po sportskim halama u Srbiji, pa sa tim projekcijama i festivalima “Montevideo” ima još 27.000 gledalaca (ukupno 543.000).

Ovaj princip evidentiranja, tvrde u “Intermediji”, jedini je relevantan način da se ustanovi gledanost, a podaci se prijavljuju Filmskom centru Srbije.

“Intermedija” ukazuje da “Delirijum” po svom nahođenju “uvodi neke nove aršine, ali i po tom ‘kreativnom postupku’, posle provere objavljenih podataka iz Hrvatske i Slovenije (iz Makedonije ne postoje zvanični podaci i nisu proverljivi), ‘Parada’ nije prestigla ‘Montevideo'”.

Uz napomenu da je “Parada” neosporno uspešno filmsko ostvarenje, producent “Montevidea” dodaje da “ovo ‘takmičenje’ nije ni relevantno, ni ovoga trenutka potrebno”.