Kodak prekida sponzorstvo Kodak teatru

PinterestFacebookTwitterShare

Glamurozna dvorana u kojoj se dodeljuju Oskari mozda se više neće zvati Kodak teatar pošto kompanija Eastman Kodak Co u nastojanju da izbegne bankrot želi da raskine ugovor o sponzorstvu.
 
Finansijski savetnici Kodaka ocenili su da korist koju kompanija ima od naziva Kodak teatar ne vredi troškova ugovora, navodi se u dokumentu koji je podnet sudu u SAD ove nedelje.
 
 
Prema ugovoru s CIM Group Kodak „godišnje plaća značajnu sumu za, između ostalog, pravo na ime u vezi s Kodak tiatar“ koji je otvoren 2001. godine.
 
Na sajtu te dvorane, čijih pet nivoa može da primi 3.300 posetilaca, navodi se da je reč o 20-godišnjem marketinškom partnerstvu koje je jedno od „najznačajnijih nesportskih korporacijskih sponzorstava u istoriji“.
 
„Kodak je ponosan na svoju važnu ulogu u industriji zabave i na naš dugotrajan odnos s filmskim radnicima“, navodi se u saopštenju Kodaka na čijim su filmskim trakama više od sedam decenija snimani mnogi dobitnici Oskara.
 
Kompanija Kodak, stara 132 godine, 19. janaura je tražila zaštitu od bankrota posle višegodišnjih finansijskih nedaća. Kodak mora do 15. februara 2013. da iznese plan za reorganizaciju, a do 30. juna 2012. bi trebalo na aukciji da proda prava na 1.100 patenata čija se vrednost procenjuje na najmanje dve milijarde dolara.