Šta i kako klikćemo?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Direktor “Ipsos” agencije, najveće istraživačke kuće u Srbiji, Predrag Kurčubić rekao je za BizLife da je prema statistici, u Srbiji još uvek trend rasta i razvoja interneta, da nije blizu Zapadne Evrope, ali da se kreće u tom smeru.

“Broj ljudi koji koriste internet i mobilni telefon raste, broj ljudi koji koriste smart telefone raste i u tom smeru, vidimo pozitivna kretanja”, rekao je on.

Kurčubić je dodao da raste i broj ljudi koji kupuju preko interneta, ali da se i dalje plaća po uzeću. Rekao je da se vebsajt koristi samo za narudžbinu, da se većinom plaća uživo, ali da sa druge strane Narodna banka Srbije beleži rast “e – komerc” transakcije.

On je istakao da je za ljude koji se u Srbiji bave internetom važno da znaju da “smo veoma stara nacija, i da se to menja u negativnom smeru”.

Govoreći o pregledima video sadržaja, rekao je da su ljudi u Srbiji nestrpljivi, i da se tu ne razlikuju od ostatka sveta.

“Ne možemo da sačekamo puno da se nešto prikaže, gasimo video sadržaj nakon dve do tri sekunde, a ako je dosadno i brže od toga. Hoćemo zabavu, nešto što nije reklama, što je lepo upakovano, nećemo brendove i logoe već nešto što je nama važno i što odskače od klasičnog načina oglašavanja”, naveo je Kurčubić.

Dodao je da u Srbiji i dalje dominiraju pregledi smešnih klipova, muzike i filmova.

Kurčubić je rekao da je gledanost televizije i u svetu na dosta visokom nivou, međutim provodi se manje vremena uz TV programe.

“Kod nas se dešava ista promena, ali i dalje TV dominira u odnosu na internet i to se jasno vidi kad se pogleda raspodela novac za oglašavanja koji ide medijima”, ocenio je Kurčubić.

Više od 50 odsto novca za oglašavanje odlazi na televiziju, a svega nekih 15 odsto ide na onlajn oglašavanje, rekao je on i dodao da postoji pozitivan trend.

“Verujem da će u narednom periodu taj omer biti promenjen, jer vidimo u svetu da je onlajn oglašavanje prestiglo televizijsko, neće brzo doći kod nas, ali hoće”, istakao je Kurčubić.

Kurčubić je bio jedan od učesnika marketinške konferencije “Content Experience” koju je organizovala agencija “Represent Communications”.

Izvor: BizLife

Foto: Pixabay