X
  • English
X

Afterhour

Kako da žonglirate poslovnim i privatnim životom

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Kada ste poslovni čovek profesionalne ambicije često mogu biti na uštrp vašeg života. Vreme i energija koju ulažete u posao ne stižu do vaše porodice. Balans je neophodan ukoliko vodite ovakav posao. Ovo su neki načini da budete uspešni na poslu i kod kuće:

Napravite pravilo: Vreme za porodicu je vreme za porodicu – Većina poslovnih ljudi multitaskuje čak i kada su kod kuće. Za balans o kojem pričamo veoma je važno da se striktno odvaja posao i privatni život. Kvalitetno provedeno vreme sa porodicom podrazumeva stavljanje posla u stranu i potpuno fokusiranje na voljene. Takođe ustanovljeno je da pokušaji multitaskinga smanjuju vašu sposobnost da kvalitetno radite. Kada se posao radi od kuće obe strane pate.

Koristite tehnike upravljanja stresom – Snižavanje nivoa stresa je isto od ključnog značaja za životno-poslovni balans. Ukoliko ste previše pod stresom na poslu nećete dobro moći da radite, a uz to svoj stres ćete nositi kući i prenositi na drage osobe. Naravno ukoliko ste preduzetnik sav ovaj stres se duplira. Odlični načini da se otarasite stresa su trening, meditacija i hobi. Neka vaše vreme za relaksaciju bude ispred svega drugog kako bi sve ostalo lepo funkcionisalo zahvaljujući tome.

Negujte otvorene linije komunikacije – Otvorena korespondencija kako na poslu tako i kod kuće je snažan temelj svega. U procesu komunikacije nije sve u pričanju, velika je mudrost i u slušanju. Stoga obratite pažnju na vaše kolege i voljene, slušajte ih šta vam pričaju i stvarajte bolje odnose. Ukoliko imate svoje zaposlene ili podređene naročito imajte otvorenu komunikaciju sa njima kako biste stvarali zdravu i produktivnu radnu atmosferu.

Napravite raspored – Bilo da planirate dan, nedelju ili mesec važno je i delotvorno da sve stavite na papir. Zapišite olovkom koliko vremena provodite sa svojom porodicom i koliko ste vremena planirali da posvetite poslu. Ovo će vam dati jasan uvid u to gde ste, a takođe ćete moći da usklađujete i pravite bolje proporcije po priloženom. Ne zaboravite, i vaše mentalno zdravlje i vaša porodica će vam biti zahvalni na ovome.

Održavajte strukturu i organizaciju – Organizacija je ključ balansa u svakom smislu. Struktura vašeg poslovanja mora biti usmerena tako da ostavlja prostor za vašu porodicu. Veoma je važno da naučite da delegirate i da rasporedite posao na prave adrese kako se ne biste zatrpali poslom i kako biste ostavili prostora za privatno, navodi Time management ninja.

Povezane vesti


Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.