Kako kompanije mogu pomoći u očuvanju pčela

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Happy Honey

U javnosti se sve više spominje problem nestanka pčela, za koje je i čuveni naučnik Albert Ajnštajn prognozirao da će biti izuzetno bitne za ljudski rod. Njihovim izumiranjem za četiri godine nestali bi i ljudi. Još nije tačno utvrđen razlog izumiranja, poznat kao CCD sindrom, ali glavne sumnje su usmerene na zagađenje životne sredine, GMO useve i pesticide. Činjenica je da se u javnosti sve više priča o ovom problemu, o čemu govore brojne akcije pojedinaca i organizacija. U razvijenim sredinama su i kompanije počele da doprinose njihovom opstanku time što za korporativne poklone kupuju i poklanjaju med sa održivih farmi svojim partnerima i zaposlenima.

„Posebno interesovanje za proizvode „Happy Honey” u Americi pokazale su kompanije koje su kontaktirale s nama sa da idejom da podrže našu misiju i uvrste proizvode „Happy Honey” kao svoj korporativni poklon partnerima i zaposlenima. Nakon toga, došli smo na ideju da istu uslugu ponudimo i domaćim kompanijama, koje ovim potezom mogu učiniti svoje zaposlene i partnere srećnim uz pravi poklon u vidu zdravog slatkiša, kao i doprineti našim vrsnim pčelarima u jednom bitnom zadatku za čovečanstvo”, izjavio je generalni direktor Darko Mandić, dodajući da su posebno ponosni na sve partnere u Srbiji i inostranstvu koji su deo srećne i pozitivne priče nagrađene priznanjem za najbolji start-ap u 2017. godini – „Najbolje iz Srbije”, koju dodeljuje PKS.

Nagrađivani beogradski start-up „Happy Honey”, o kojem je pisao i američki „Tajm”, vođen je misijom spasavanja pčela od ljudi i ljudi od procesiranog šećera. Svoje inovativne namaze od sirovog meda hladnopresovanog sa voćem za manje od dve godine postojanja plasirali su na police supermarketȃ širom Srbije, u Njujorku, Londonu i Cirihu, osvojivši i nagradu „Sial innovation Selection” u Parizu za namaz od meda i maline, izabranog od strane eminentnih kuvara.

Izvor: BIZLife

Foto: Happy Honey