Kompanija Carnex predstavila svoje proizvode na Međunarodnom sajmu robnih marki “PLMA” u Amsterdamu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Nastup srpskih privrednika na međunarodnom sajmu robnih marki „PLMA 2019“u okviru nacionalnog štanda Srbije 21. i 22. maja u Amsterdamu omogućile su razvojna agencija Srbije i Privredna komora Srbije. Sajam robnih marki “PLMA“je više od 30 godina vodeće mesto na kome se susreću proizvođači sa predstavnicima najvećih maloprodajnih lanaca. Ove godine, na sajmu se okupilo više od 15.000 profesionalaca iz 120 zemalja i ukupno 2.700 kompanija izlagača.

“Učešće na jednom od najuglednijih i najznačajnijih međunarodnih sajmova prehrambenih proizvoda kakav je sajam robnih marki PLMA u Amsterdamu za nas je velika čast, ali i prilika da širem inostranom tržištu prikažemo Carnex proizvodni program i ponudimo asortiman naših vrhunskih proizvoda. S druge strane imali smo priliku da se upoznamo sa ponudom mnogobrojnih svetskih izlagača.

Kada ste lider na tržištu morate stalno pratiti savremene trendove i ulagati u unapređenje svojih proizvoda, istovremeno poštujući tradiciju. Ovakvi sajmovi uvek nas iznova inspirišu da budemo još hrabriji i inovativniji u kreiranju receptura, kako bismo ponudili što kvalitetniji proizvod, koji će zadovoljiti potrebe potrošača”, izjavila je Olivera Papestijević, direktor marketinga industrije mesa Carnex, članice MK grupe.

Carnex, je sinonim kvaliteta koji se stalno unapređuje i koji je višestruko nagrađivan najvećim priznanjima, kako na domaćim, tako i na prestižnim međunarodnim sajmovima. Takođe, oznaku „Srpski kvalitet“ za sada nosi pet Carnex proizvoda – „domaća mesnata slanina, „selekšn” (selection) pašteta sa komadićima mesa“, „selekšn pašteta sa dimljenom slaninom“ i „domaća sarma“, a do kraja maja maja biće završena sertifikacija za još jedan proizvod -„rustik“ kobasicu.

Oznaka „srpski kvalitet“ garantuje kvalitet proizvoda specifičnih karakteristika, proizvedenih od sirovina isključivo sa teritorije Republike Srbije i dokazano višeg kvaliteta u odnosu na proizvode iste kategorije na tržištu.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo