MINI Countryman i 3.000 eura više u džepu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

U okviru letnje ponude ograničenog broja vozila sa lagera svi modeli MINI Countryman dostupni su za isporuku odmah i donose uštedu od 3.000 eura, saopšteno je iz kompanije.

MINI Countryman, kako kažu odlikuju poboljšanja u prostoru, funkcionalnosti, kao i sportskih i premijum karakteristika, te zauzima jedinstveno mesto među konkurencijom u klasi kompaktnih SUV vozila zahvaljujući svom prepoznatljivom dizajnu, aerodinamički optimalno oblikovanoj karoseriji i izvanrednoj lakoći vožnje.

U čitavoj istoriji ovog brenda novi MINI Countryman je najveći model, čak 20 cm duži od prethodnog modela i osvojio je segment kompaktnih SUV u premijum klasi vozila.

Modeli Cooper SD i Cooper SD ALL4 kao standard imaju osmostepeni automatski menjač, dok većina modela kao dodatnu opremu mogu imati pogon na svim točkovima, poznatiji kod MINI modela kao ALL4, kao i funkciju otvaranja i zatvaranja prtljažnika bez dodira.

MINI Countryman je prvi MINI model koji opciono nudi centralnu instrument tablu sa ekranom osetljivim na dodir, elektropodesiva sedišta vozača i suvozača kao i MINI Country Timer funkciju za vožnju po zahtevnom terenu.

Unutrašnjost novog MINI Countryman modela naglašava pogodnost automobila za duga porodična putovanja, a njegov MINI „Picnic Bench“, rasklopiv jastučić na utovarnom pragu prtljažnika, može da posluži kao udobna klupa za dvoje.

Do novog MINI automobila može se doći i putem programa otkupa i zamene vozila BMW Premium Selection. Ukoliko je vozilo kupljeno kao novo u Srbiji, bez obzira na marku, staro do 6 godina i nije prešlo više od 150.000 kilometara, ispunjen je uslov za otkup vozila. Korišćeno vozilo može se iskoristiti i kao učešće za novi MINI automobil po najpovoljnijim uslovima.

Uz povoljne uslove otkupa vozila u ponudi je i mogućnost kupovine novog MINI automobila putem finansijskog lizinga ili fleksibilnog finansiranja vozila MINI Select Financing.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Komentari 1

  1. Dovla

    Vozio sam ga po Beču, a u Beogradu vozio Fiat Stilo, pa sam ga upoređivao sa autom za siromašne. Auto je dosta težak, pa pored svojih 140 konja nije startan kao Stilo sa 116 konja. Veoma nepregledan kantrimen, najviše me je nerviralo kada sam prvi na semaforu, pa moram da radim jogu da bih video kada će zeleno. Upravljivost i sve ostalo mu je OK, ali sve u svemu nije kao na Stilu.