@misspsychocat: Imala sam 100.000 pratilaca kada sam počela da tražim stalan posao

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Represent

Minja je devojka specifične lepote, originalnog stila i neko ko je bez problema prikupio ogroman broj pratilaca na Instagramu. Uprkos tome, shvatila je da joj treba stalan posao.

„Imala sam između 70 i 100 hiljada followers-a, kada sam počela da tražim stalan posao. Shvatila sam da dan komotno može da počne i da se završi, a da ja ne ustanem iz kreveta i ne skinem pidžamu, jer sam se učaurila. Posao „influensera“ ume da bude dinamičan, ne tvrdim suprotno, ali meni nije dinamika imati shooting/snimanje nekoliko puta nedeljno, obrađivati fotke i ići sa eventa na event. Ne nipodaštavam, ali sam tip osobe kojoj je potrebna drugačija struktura i tip obaveza. Sve ovo malopre nabrojano postiže se da se radi i sa full time poslom pet dana nedeljno, od 8h do 16h, samo ko želi i ko ume da se organizuje“, počinje svoju neobičnu profesionalnu priču Minja Cvetković, poznatija kao misspsychocat, koja radi puno radno vreme i kao digital content creator u jednoj velikoj domaćoj kompaniji.

Ona voli da je okružena ljudima, da svakodnevno uči nove stvari, radi na sebi, unapređuje svoje znanje, razmenjuje ideje, brainstormuje sa kolegama, upoznaje nove ljude i dolazi do novih kontakata i prilika.

„Raditi za sebe i samo na svom IG profilu meni nije pružalo mnogo šansi za sve ovo“, ističe Minja.

Kako kaže, ne želi da se zanosi činjenicom da su društvene mreže i zarađivanje od istih nešto što će ljudi raditi večno.

„Tu je bitno prepoznati trenutak i iskoristiti ga, ali isto kako je došao, taj trenutak će neminovno i proći jednog dana. Ljudima niko nije večno zanimljiv, doći će kreativniji, inovativniji, mlađi, lepši influenseri sa boljom marketing strategijom ili će Instagram prosto doživeti sudbinu MySpace-a, na primer, pa ćemo ga se samo ponekad prisećati. Osloniti se na nešto toliko nesigurno i nestalno za mene nije bila baš najzrelija opcija. Radija sam bila da taj trenutak iskoristim i u oflajn svetu i da, ili potražim posao koji mi odgovara, ili da napravim svoj biznis. Odluka je pre dve godine pala na ovu prvu opciju, ali nikada nisam isključila ni drugu, sve dok se pod biznisom ne podrazumeva isključivo kačenje sopstvenih slika na Instagram – iskrena je Minja.

Na pitanje „šta je dobar content“, kaže:

„Onaj iza kog možeš da staneš glavom i bradom. Onaj koji nećeš prihvatiti da kreiraš samo zato što je dobar honorar. Onaj koji se nećeš stideti što moraš da postaviš. Onaj kojim si ti zadovoljan na kraju dana. A kako se pravi? Dođite na Content akademiju koja počinje 5. oktobra i okuplja najuticajnije predavače i najveće stručnjake iz zemlje i regiona, koji će polaznicima preneti znanje i srž dobrog contenta. Sve informacije možete naći OVDE.


Tips&Tricks za dobru fotku:

– Ne oslanjajte se previše na Instagram husbands & boyfriends da vas fotkaju, sve možete same. Telefon ili aparat, stativ i daljinski su vam najbolji prijatelji u ovom poslu i to je jedna divna lekcija koju sam naučila ove godine.

– Takođe, ja lično volim da krug fotografa sa kojima radim držim malim iz praktičnih razloga – uigran smo tim što štedi mnogo vremena, znam im način obrade fotografija, a ukoliko želite da slažete feed, lakše je to raditi kada sarađujete sa malim brojem ljudi koji slično edituju fotke.

– Investirajte u dobre presete za Lightroom ukoliko niste dovoljno vešti da napravite svoje (kao što ja nisam).

– Otkrijte koji vam je profil bolji i vežbajte poze ispred ogledala. Meni ogledalo stoji iza stativa kad god je to moguće, kao i ispred mene kada radim studijska fotkanja.

– Rekvizitima učinite fotku zanimljivijom. Da li će to biti neki upečatljiv komad nakita, naočare, pizza, ananas, sladoled ili cveće, na vama je.

Izvor: BIZLife

Foto: Represent