NOVA DRUŠTVENA MREŽA “VERO”: Crni Instagram

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Aplikacija koja odvlači ljude sa Instagrama, ili bi ih odvukla kada bi proradila kako treba?

Vero je nova-stara društvena mreža (postoji od 2015. godine) sa impresivnom reklamnom kampanjom, i poručuje nam da sada možemo da kačimo šta želimo i da to pošaljemo kome želimo, bez dosadnih iskačućih oglasa. Ova aplikacija se ponosi time što nam u vreme brzog i površnog komuniciranja na Internetu baš ona omogućava da možemo konačno da budemo iskreni. Otud i njeno ime koje potiče iz Esperanto jezika i znači Istina.

Ponašajte se online kao što živite offline. Manje društvenih mreža, više društvenog života  pametni su slogani ove kompanije.

Zašto je iskustvo na “Vero – Istinskoj društvenoj mreži” autentičnije nego na drugim platformama? Jedina prednost koju za sada možemo primetiti jeste što se postovi na Veru ređaju hronološkim redom, za razliku od Instagram-a i Facebook-a, koje su, čini se, rešene da ovo iskustvo ne priušte korisnicima uprkos stalnim, i brojnim žalbama. Osim toga, ova aplikacija neodoljivo podseća na Instagram po Feed-u, kao i po srcima kojima se obeležavaju slike koje vam se dopadaju, jedino što je pozadina crna.

Međutim, veoma pozitivna strana Vera je mogućnost deljenja šireg spektra sadržaja. Osim slika, možete sa svojim prijateljima podeliti omiljenu knjigu, muziku, linkove, filmove, ali i mesta koja ste posetili. U ovome je privlačnost, a možda bi “Vero” imao i uspešnu budućnost, kada bi njeni korisnici pristali da plaćaju godišnju pretplatu. Ipak, ako se sada ulogujete na “Vero“, dobićete mejl kako ste jedan od prvih million pretplatnika koji je zbog toga dobio aplikaciju na doživotno besplatno korišćenje.

Marketinški trik ili će nam zaista naplaćivati da delimo fotke svojih stopala? I pored toga, ovo će biti sjajna prilika za umetnike i one koji žele da se izraze online, a da im ne smetaju oglasi, ali će im se naplaćivati naknada ukoliko žele da se profesionalno promovišu. Slično, kompanije će imati mogućnost plaćanja naknade za “Kupi odmah” opciju, preko koje će potrošači biti poslati na eksterne linkove radi kupovine.

Osim ove začkoljice, nalet postova na Vero Tviter nalogu jasno ukazuje da se ova mreža neuspešno bori sa rastućim interesom za sajt, jer pre samo nedelju dana, ova aplikacija rangirala se tako nisko da se nije ni pojavila u Top 1500 App prodavnice. Danas je najpopularnija.

Postala je toliko popularna da su serveri aplikacije preopterećeni, a korisnici neprestano prijavljuju probleme sa objavama, padove sajta, neuspešna prijavljivanja, i druge tehničke poteškoće. U roku od 24 sata, ovaj sajt je dodao više od 500.000 korisnika, a to je samo na iOS-u u Sjedinjenim Američkim Državama.

Iako su mnogi odmah negativno iskritikovali poslovni model Vera koji se zasniva na pretplatama, upravo te pretplate mogu biti baza za one koji žele da se promovišu i da naplate svoje usluge. Inače će i dalje deliti slike u nadi da će njihovi pratioci kliknuti na link ispod slike i otići na neki spoljni sajt gde se nalazi njihov proizvod ili usluga; što je slučaj sa najmnogoljudnijim društvenim mrežama, Instagram-om i Facebook-om.

Bez obzira na sve sličnosti i razlike, pogodnosti i nepogodnosti, još uvek nije istina da se ljudi masovno sele sa Instagram-a na Vero, ali kako je nova-stara aplikacija u 2018. pojačala svoju marketinšku kampanju, ostaje nam samo da vidimo.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Piše: Mina Gligorić