Novosađani prave svoj MONOPOL

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Novosađani će imati priliku da učestvuju u kreiranju novog izdanja Monopola Novi Sad. Ljubav prema svom gradu će moći da iskažu predlaganjem i glasanjem za omiljena popularna mesta, znamenitosti i ulice. Građani će moći da učestvuju u ovoj akciji od 16. aprila punih mesec dana, na Fejsbuk stranici Monopol Srbija https://www.facebook.com/monopolyserbia/

Očekuje se da će se Monopol Novi Sad dopasti građanima, jer će sadržati detalje i vizuelne prikaze koji se povezuju sa glavnim gradom Vojvodine.
S obzirom da Monopol tabla ima 22 polja, kompaniji Winning Moves – koja pravi ovu društvenu igru po zvaničnoj licenci kompanije Hasbro – svakako neće biti lako da suzi izbor onih koja će ući u finalnu verziju.

,,Očekujemo da će se na tabli naći najbolje iz Novog Sada u oblasti kulture, turizma, umetnosti, sporta, trgovine i festivala’’ – kaže direktor razvoja firme Winning Moves Lazar Vuković.

Monopol utiče na razvoj kreativnosti i takmičarskog duha, kao i snalažljivosti igrača, te će tako Monopol Novi Sad doprineti boljem upoznavanju buduće prestonice kulture.

Monopol Novi Sad biće pušten u prodaju u septembru ove godine.

O kompaniji Hasbro

Hasbro je globalna kompanija iz sektora igračaka i zabave koja je posvećena stvaranju savršenog iskustva korisnika u ovoj oblasti. Od igračaka i igara preko televizije, filmova, digitalnih igara, do proizvoda široke potrošnje, Hasbro nudi mnoštvo mogućnosti za uživanje u popularnim brendovima kao što su NERF, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, BABY ALIVE i MAGIC: THE GATHERING, kao i u originalnim partnerskim brendovima. Zahvaljujući svojim ograncima u sektoru zabave, Allspark Pictures i Allspark Animation, kompanija razvija svoje brendove na globalnom nivou kroz sjajne priče i sadržaj na svim vrstama ekrana. Hasbro je posvećen stvaranju boljeg sveta za decu i njihove porodice kroz društvenu odgovornost i filantropiju. Kompanija je 2017. godine osvojila prvo mesto na listi 100 najboljih korporativnih građana po izboru časopisa CR Magazine i već sedam godina je među  vodećim kompanijama na svetu koje poštuju etičke prinicipe po mišljenju Etisfir instituta. Saznajte više na www.hasbro.com i pratite nas na tviteru (@Hasbro&@HasbroNews i instragramu (@Hasbro).

Izvor: BIZLife

Foto: Promo