Oni su dokazali da violončelo “čini čuda”

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Depromo-event, Željka Dimić

Koncert muzičkog dvojca “2CELLOS” u Beogradu, za koji je zbog velikog interesovanja doštampano 3.000 karata, biće održan u subotu, 8. septembra na Kalemegdanu.

Tim povodom razgovarali smo sa violončelistima o stvaranju te svetske muzičke atrakcije i njihovom shvatanju “poslovnog sveta”.

“2CELLOS” je čelo duo koji čine violončelisti Luka Šulić i Stjepan Hauser, a kako su nam rekli “sve je počelo kada su rešili da naprave nešto drugačije”.

Kako ste uspeli da od svoje muzike napravite brend?

Stjepan Hauser: Sve je počelo posle postdiplomskih studija, kada smo odlučili da se Luka i ja spojimo, i da probamo da napravimo nešto drugačije, bilo nam je dosta studentskog života, hteli smo mnogo više. Hteli smo da naš instrument približimo široj publici, da im pokažemo svu njegovu raskoš. Snimili smo “Smoth Criminal”, okačili na Youtube i za nekoliko dana imali smo milionske preglede, mnogo poziva od raznih izdavača…nismo očekivali takvu reakciju. Ostalo je istorija…

Luka Šulić: Ubeđeni smo bili da ako udružimo naše energije da će nam to doneti samo dobro. Bili smo mladi, ambiciozni, puni adrenalina, vežbali kao manijaci…Verovali smo da se naš trud, rad može isplatiti, ali naravno da smo imali i sreće. Video nas je Elton Džon koji nas je pozvao na svoju turneju. Sa njim smo obišli svet i dokazali da violončelo čini čuda!

Depromo-event, Roger Rich

Govoreći o tome na šta prvo pomisle kada čuju reč “biznis”, kažu da je prva asocijacija novac, ali da smatraju da novac ne bi smeo da bude primaran razlog za bavljenje bilo čime u životu.

“Ako neko stvarno želi da bude uspešan u nečemu, treba da ima dublji razlog, tj. poriv, strast prema tome čime bi voleo da se bavi, a novac će doći kao posledica ulaganja i truda”, istakao je Luka.

Da se ne bavite muzikom, čime biste se bavili u „poslovnim vodama“?

S: Ne mogu ni da zamislim da se bavim nečim drugim. Odrastao sam u umetničkoj porodici, okružen muzikom, sviram još odmalena…ceo život sam tome podredio…

L: Pa i ja isto, ali eto možda bih bio kuvar (smeh).

Ranije ste rekli da, što se biznisa tiče, uvek imate istu viziju i isti cilj. Kakva je to vizija?

L: Nama je važno da radimo ono što volimo, sviramo pesme koje volimo. Mislimo da na dobar način predstavljamo naš instrument i da smo dokazali kako je on univerzalan i da može sve da odsvira od klasike, lirične melodije, da zvuči i kao električna gitara i kao violina…

S: I još ako smo nekog klinca “nagovorili” da zavoli violončelo, da počne da ga svira, misija je ispunjena.

Depromo-event

 

Njihov savet onima koji su na početku karijere ili tek odlučuju šta žele da rade je da slušaju svoje srce.

“Morate da volite to što radite, da se predate, da budete uporni, istrajni spremni na odricanja. Morate da verujete u sebe, da budete ambiciozni, da budete svoji”, ocenio je Stjepan.

Da li razmišljate o proširenju svog „biznisa“ – da „2CELLOS“ možda postane trio ili nešto više?

S: Ne, nećemo menjati “2CELLOS”. Sa nama je uvek naš drugar Dušan, naš bubnjar, on deli scenu sa nama. Odličan je, dođite na koncert i uverite se i sami (smeh).

Depromo-event

Luka i Stjepan će koncert na otvorenom, u Beogradu, održati u okviru turneje “SCORE”.

Izvor: BIZLife

Foto: Depromo-event, Željka Dimić

Piše: T. K.