Poslastičaru dojadili INFLUENSERI – umesto besplatno, SLADOLED im naplaćuje DUPLO

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Mnogi influenseri traže besplatne proizvode ili usluge u zamenu za njihov „uticaj“ na društvenim mrežama, a poplavom sve većeg broja takvih osoba i sve većih zahteva za nečim besplatnim, kod mnogih raste i odbojnost prema takvim osobama.

Ogorčeni vlasnik poznatog kamiona u kojem prodaje sladoled Džo Niči odlučio je da stane na kraj influenserima koji traže besplatan sladoled u zamenu za promociju na Instagramu, prenosi Večernji list.

Influenseri su mu se „popeli na vrh glave“ te je Niči odlučio da napravi potez koji je postao pravi viralni hit na Redditu – postavio je znak u svom kamionu na kojem piše da „influenseri plaćaju dvostruku cenu“.

Iskoristio je ovaj put i on moć društvenih mreža i svojih profila pa je na njima objavio fotografiju s tim natpisom. Uskoro je njegova objava postala pravi hit.

„Sada je i zvanično. Zaista nas nije briga jesi li influenser i koliko imaš pratilaca na svojim profilima. Nikada ti nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu posta na Instagramu. Rič je o sladoledu čija je cena samo četiri dolara… Dobro, za vas je od sada osam“. #InfluencersAreGross“, napisao je.

Čini se da je kap koja je prelila čašu bio prošlonedeljni zahtev da snabde sladoledom oko 300 zvaničnika na jednom događaju u zamenu za objavu na društvenim mrežama i „promociju“.

Niči je osnovao firmu CVT sa svojom suprugom 2012. godine, a razume i ironiju toga da je zbog svog postupka postao hit upravo na tim društvenim mrežama od kojih mu se diže kosa na glavi.

„Srećan sam što je moja objava postala viralni hit i znam da je reč o potpunoj ironiji u celoj ovoj priči“, rekao je.

Ipak, njemu je ovaj potez osigurao nove pratioce i obožavatelje, ali poručuje da bi bio srećniji da su ljudi orijentisani „na manje“.

 

View this post on Instagram

 

Mr. “You Can’t See Me” …sees me?!? Ah the irony. Thanks for the post @johncena

A post shared by CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) on


Izvor: Večernji list

Foto: Pixabay